وقتی میبینتت اما جوری رفتار میکنه
انگار نمیشناستت چون پیش دوستای جدیدشه <<
<@jonoon_ETA>
خداوند هرگز شما رو بی دلیل منتظر نخواهد گذاشت،به زمان بندی او اعتماد کنید((:
<@jonoon_ETA>
و من فکر میکردم
اگر تو نباشی که صدایت بزنم ،
صدا به چه کارم میآید ؟
<@jonoon_ETA>
شهرياری پر از اندوه ثریا هستم . .
شايد آخر سر پيری به نگارم برسم :)!'
<@jonoon_ETA>