و من فکر میکردم
اگر تو نباشی که صدایت بزنم ،
صدا به چه کارم میآید ؟
<@jonoon_ETA>
شهرياری پر از اندوه ثریا هستم . .
شايد آخر سر پيری به نگارم برسم :)!'
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
گفتا چه کسی بود تو را شعر بیاموخت؟ گفتم،: به خدا زلف تو وُ ناز تو وُ چشم خمارت... #راحم_تبریزی🌱
فکر و ذکر و همهی هوش و حواسم شده تو
کاش بودی که ببینی چه بساطی شدهای..!
#کاظم_بهمنی🌱
[ @jonoon_ETA ]