هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
;🤎 | نمیخواهم...
نه چون زیبا نیست؛ نمیتوانم بخواهم.
سهم خواستن من تمام شدهاست.
مگر آدم چند بار میتواند
چیزی را با تمام قلبش بخواهد؟
نهان چگونه نگه دارمت ز چشم رقیب؟!
چقدر راهزن اینجاست بین همسفران
#فاضل_نظری
<@jonoon_ETA>
من دلم حتی واسه بدجنس ترین آدمای
زندگیمم تنگ میشه، اونا از اول که انقدر
بد نبودن، من خوب بودنشونم دیده
بودم. :)
<@jonoon_ETA>