نهان چگونه نگه دارمت ز چشم رقیب؟!
چقدر راهزن اینجاست بین همسفران
#فاضل_نظری
<@jonoon_ETA>
من دلم حتی واسه بدجنس ترین آدمای
زندگیمم تنگ میشه، اونا از اول که انقدر
بد نبودن، من خوب بودنشونم دیده
بودم. :)
<@jonoon_ETA>
آدم رو به کجا میرسونید که کسی که با
دیدن نوتیفیکشن پیامتون چشماش
قلبی میشد حالا فقد خیره میشه و بعد
با انگشت ردش میکنه تا هروقت حوصله
داشت سراغش بیاد .
<@jonoon_ETA>
من حاضرم همهی دردات رو محکم بغل کنم
و به دوش بکشم
ولی تو هیچوقت غمگین نباشی .
<@jonoon_ETA>
دست و پا زدن برای نگهداشتن ؛
دوستی و ارتباطی که از هم پاشیده ..
مثل اینه بیای ظرفت رو پر آب کنی
وبریزی پای گلی که خبر داری مدتهاست خشک شده !
<@jonoon_ETA>