آدم رو به کجا میرسونید که کسی که با
دیدن نوتیفیکشن پیامتون چشماش
قلبی میشد حالا فقد خیره میشه و بعد
با انگشت ردش میکنه تا هروقت حوصله
داشت سراغش بیاد .
<@jonoon_ETA>
من حاضرم همهی دردات رو محکم بغل کنم
و به دوش بکشم
ولی تو هیچوقت غمگین نباشی .
<@jonoon_ETA>
دست و پا زدن برای نگهداشتن ؛
دوستی و ارتباطی که از هم پاشیده ..
مثل اینه بیای ظرفت رو پر آب کنی
وبریزی پای گلی که خبر داری مدتهاست خشک شده !
<@jonoon_ETA>
گله کردن همیشه بد نیست.
گاهی باید گله کرد.
حتی اگر مقابلت دیوار باشد.
<@jonoon_ETA>
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو را برای یک خیال راحت میخواهم):🤍
[ @jonoon_ETA ]
مسئله اینه ک بعد تموم شدن همچی
تو دورت پر شد از آدمایی ک وقتو بی وقت کنارت بودن
منم بعد تو هر طرفو نگاه کردم چیزی جز تنهایی ندیدم
حتی یه نفرم نبود ک از ذوقای کوچیک روزانم براش بگم...
<@jonoon_ETA>