آدمایی که موقع جرو بحث ، حواسشون به حفظ حرمت ها هست خیلی لول شون بالاست .
<@jonoon_ETA>
- من تنهاترین مرد دنیارا میشناسم !
همین همسایهی روبهرویی . . ؛
سی سالی میشود ك با کلید در را باز میکند :)!
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
تو در میان همہ چیز هاے تلخ یڪ حبه قندۍ... [ @jonoon_ETA ]
ناز معشوق دل آزار خریدن دارد...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
من به هم ریخته بودم تو ردیفم کردی وَرنه من قافیه را باخته بودم ای عشق... #زهرا_سادات_جعفرنیا🌱 <
محبوب من ببخش! اگر در تمام شهر
نقل حدیث عشق من و ماجرای توست
#احسان_نصری🌱
<@jonoon_ETA>
جوری واسم عزیز شده که خودمم گاهی شک میکنم من همون آدمیم که میگفتم هیچکی نمیتونه بشه جون و وصله تنم؟!
<@jonoon_ETA>
تو باشگاه به کسی آفرین میگن که وزنه سنگین تر میزنه نه صحیح،تو اجتماع کسی مورد احترامه که پول بیشتری درمیاره نه حلال تر،تو محافل کسی مورد توجهه که مدرک بالاتر داره نه سواد بیشتر،پس نه به تعریف این اجتماع دل ببند نه از تحقیرشون دلخور شو🚶♂️
<@jonoon_ETA>
کاش آدم میتونست دلتنگی رو از گوشه دلش برداره و بندازه دور . خیلی دور .
<@jonoon_ETA>
+ خدا بیامرز حسین پناهی میگفت :
برای دوستت دارم بعضی ها ، مرسی هم زیاد است :)
<@jonoon_ETA>
خلاصه داستان زندگی منو همین یه جمله توصیف میکنه :
‹ همیشه از بیرون آرامش داشتم ولی از درون در حال فکر کردن به همه چیز بودم ›
<@jonoon_ETA>