+ خدا بیامرز حسین پناهی میگفت :
برای دوستت دارم بعضی ها ، مرسی هم زیاد است :)
<@jonoon_ETA>
خلاصه داستان زندگی منو همین یه جمله توصیف میکنه :
‹ همیشه از بیرون آرامش داشتم ولی از درون در حال فکر کردن به همه چیز بودم ›
<@jonoon_ETA>
من دوست نداشتم؟
من ویسی که توش میخندیدی رو
ده دفعه گوش میدادم
من دوست نداشتم؟
من هر آهنگی که استوری میکردی رو میرفتم
از دید و نظر تو بهش گوش میدادم
من دوست نداشتم؟
من هروقت یه آهنگ خوب پیدا میکردم
اول برای تو میفرستادم
من دوست نداشتم؟
من آهنگمو قطع میکردم ویس تو رو گوش کنم
من دوست نداشتم؟
به خاطر تو گند زدم به ساعت خوابم
من دوست داشتم خیلی بیشتر
از تحمل و تصورت حتی..😄♥️
<@jonoon_ETA>
سعدی تو یکی از شعرهاش میگه:
«رَشکم از پیرهن آید که در آغوش تو خُسبَد» یعنی به پیراهنی که در آغوش تو میخوابد حسادت میکنم...
<@jonoon_ETA>
توی زبون ترکی یه قربون صدقه هس که میگه؛
"گوزلرین منیم اورَییمه بسدی"
یعنی چشمات واسه قلبم کافیه!🩵
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
صد بار اینو بخون! <@jonoon_ETA>
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اگه روحت خسته باشه..
[ @jonoon_ETA ]
ختمِ کلام دوست داشتن
فقط اونجا که جناب مولانا میگه:
«من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم»
<@jonoon_ETA>