اگر میخواین به یکی بگین دوستت دارم ...
نگین برات میمیرم !
بگین برات زندگی میکنم :))
مردن آسونه اما زندگی تو این دنیای زشت ، میتونه نشون بده چقدر اون آدم رو دوست دارین .
<@jonoon_ETA>
میگم دیگه بدتر از این که نمیشه نه؟ ولی هر چی میگذره زندگی بیشتر اینو بهم ثابت میکنه که صبر کن فقط این که چیزی نبود .
<@jonoon_ETA>
دانلود یکی که بهم بگه :
«با اینکه خیلی از دستت عصبیم ولی حق نداری جز بغل خودم جایی بری؛)»
<@jonoon_ETA>
اصلی ترین نشونهی تنهایی، اینه که آدمای
نزدیکت نمیدونن داره به تو چی میگذره :)
<@jonoon_ETA>