میگم دیگه بدتر از این که نمیشه نه؟ ولی هر چی میگذره زندگی بیشتر اینو بهم ثابت میکنه که صبر کن فقط این که چیزی نبود .
<@jonoon_ETA>
دانلود یکی که بهم بگه :
«با اینکه خیلی از دستت عصبیم ولی حق نداری جز بغل خودم جایی بری؛)»
<@jonoon_ETA>
اصلی ترین نشونهی تنهایی، اینه که آدمای
نزدیکت نمیدونن داره به تو چی میگذره :)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
ز هرکس بیشتر مهر تو دارم وین دلیلم بس که هرکس را فزونتر مهر، حسرت بیشتر دارد #وحشی_بافقی🌱 [ @jon
«به تن دور و به دل با یارم.»
#مولانا🌱
[ @jonoon_ETA ]
زندگی مثل نقاشی کردن است!
خطوط را با امید بکش
اشتباهاتت را با آرامش پاک کن
قلم مو را در صبر غوطه ور
<@jonoon_ETA>