eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
ما‌پشت‌هزاران‌لبخند‌خود‌مرده‌ایم:)🌱 ️
و در نهایت به خودت باز میگردی و میفهمی کسی بهتر از خودت تو را درک نمیکند. <@jonoon_ETA>
بعضی آدم‌ها باعث می‌شوند که خنده شما کمی بلندتر لبخندتان کمی درخشان تر، و زندگی تان کمی بهتر شود. سعی کنید یکی از این آدم‌ها باشید. - گراهام گرین <@jonoon_ETA>
اشک رازی‌ست لبخند رازی‌ست عشق رازی‌ست اشکِ آن شب لبخندِ عشقم بود. قصه نیستم که بگویی نغمه نیستم که بخوانی صدا نیستم که بشنوی یا چیزی چنان که ببینی یا چیزی چنان که بدانی... من دردِ مشترکم مرا فریاد کن. درخت با جنگل سخن می‌گوید علف با صحرا ستاره با کهکشان و من با تو سخن می‌گویم نامت را به من بگو دستت را به من بده حرفت را به من بگو قلبت را به من بده من ریشه‌های تو را دریافته‌ام با لبانت برای همه لب‌ها سخن گفته‌ام و دست‌هایت با دستانِ من آشناست. در خلوتِ روشن با تو گریسته‌ام برایِ خاطرِ زندگان، و در گورستانِ تاریک با تو خوانده‌ام زیباترینِ سرودها را زیرا که مردگانِ این سال عاشق‌ترینِ زندگان بوده‌اند. دستت را به من بده دست‌های تو با من آشناست ای دیریافته با تو سخن می‌گویم به‌سانِ ابر که با توفان به‌سانِ علف که با صحرا به‌سانِ باران که با دریا به‌سانِ پرنده که با بهار به‌سانِ درخت که با جنگل سخن می‌گوید زیرا که من ریشه‌های تو را دریافته‌ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست. <@jonoon_ETA>
تو اولین پناهگاهی نبودی که بر سَرم آوار شدی اما اولین پناهگاهی بودی که با تمام وجود امید داشتم امن و استوار بمانی. <@jonoon_ETA>
چون.. <@jonoon_ETA>
احساس همدردی🙂🌊 <@jonoon_ETA>
دلمون تنگ یادتیم کلی(:
-شاید عاشقِ عم بودیم اما از وابستگی بود.
'ڄنۅن♡¡
بھ جز عہد تو پیمآن کسۍ..♡ [ @jonoon_ETA ]
بھای وصل ٺو گر جآن بود، خریدارم...! [ @jonoon_ETA ]
اگه نصف شب تکست دادم . . گفتم باهام حرف بزن یعنـی وسط جهنمم نجاتم بده =)! <@jonoon_ETA>
یه وقتایی یه آهنگ اونقدر حرف دلتو میزنه که دوست داری بری یقه خواننده رو بگیری و بگی لعنتی تو اینارو از کجا میدونی ؟ <@jonoon_ETA>