تو اولین پناهگاهی نبودی
که بر سَرم آوار شدی
اما اولین پناهگاهی بودی
که با تمام وجود امید داشتم
امن و استوار بمانی.
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
بھ جز عہد تو پیمآن کسۍ..♡ [ @jonoon_ETA ]
بھای وصل ٺو گر جآن بود،
خریدارم...!
[ @jonoon_ETA ]
اگه نصف شب تکست دادم . .
گفتم باهام حرف بزن یعنـی وسط
جهنمم نجاتم بده =)!
<@jonoon_ETA>
یه وقتایی یه آهنگ اونقدر
حرف دلتو میزنه که دوست داری
بری یقه خواننده رو بگیری و بگی
لعنتی تو اینارو از کجا میدونی ؟
<@jonoon_ETA>
اگه از من بپرسن مهم ترین چیزی که تو زندگیت یاد گرفتی چی بود؟
جواب میدم:
"رهاکردن در اوج خواستن..."
<@jonoon_ETA>