'ڄنۅن♡¡
در من منیست، که پر از ناگفته های مطلق؛ [ @jonoon_ETA ]
تا هیچ پیوندی با جهان انسان ها نداشته باشم؛
[ @jonoon_ETA ]
کنــارت هستند ؛ تا کی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند . . .
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد . . .
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند . . .
میگویــند : عاشــقت هسـتند برای همیشه نه . . .
فقط تا وقتی که نوبت بازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن . . .
اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت...
ما قوی نبودیم،
شجاع هم نبودیم،
ما فقط مجبور بودیم،
اجبار آدمها را قوی و
شجاع میکند!^^🌱