اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت...
ما قوی نبودیم،
شجاع هم نبودیم،
ما فقط مجبور بودیم،
اجبار آدمها را قوی و
شجاع میکند!^^🌱
'ڄنۅن♡¡
گــاهـی گمان نمی کنی ولی خوب میشود گــاهـی نمیشود، که نمیشود، که نمیشود… گــه جور میشود خود آن بی مق
رُخ و زلف و خط و خالت به گلستان مانَد
#صبوحی🌱
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
رُخ و زلف و خط و خالت به گلستان مانَد #صبوحی🌱 [ @jonoon_ETA ]
آدمها هم مثل درختها بودند.
یک برف سنگین همیشه بر شانههای آدم وجود داشت، و سنگینیاش تا بهار دیگر حس میشد.
#عباس_معروفی🌱