'ڄنۅن♡¡
بگو مگه دوسم نداشتی؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی!؟ تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی صدای پاهات
میپیچه تو کوچون
تپش هاے قلݕ من سر میزنه به آسمون...🪐
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
ـ ای کاش ...
مردم از عقربه های ساعت می آموختند .
که وقتی از کنار هم رد میشوند،
کاری به کار هم نداشته باشند!
587K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او مرھم است اگࢪ دگران نیش میزنند..))🤍
[ @jonoon_ETA ]
آقای قاضی :))
وقتی بغلم میکرد چشماشو میبست،
نمیدونم از احساسه زیادیش بود ؛
یا خودشو تو بغل یکی دیگه تصور میکرد ...
'ڄنۅن♡¡
آدمها هم مثل درختها بودند. یک برف سنگین همیشه بر شانههای آدم وجود داشت، و سنگینیاش تا بهار دیگر
«عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده
باز گردد یا برآید؟ چیست فرمان شما؟»
#حافظ🌱
اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت✨🙂