اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت✨🙂
هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
خود ندانستم از این غمها چه سود 🙂
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیم است کھ سودایت دیوانه کند مارآ
[ @jonoon_ETA ]
شیرین بهانه بود!
فرهاد تیشه میزد تا نشنود صدای مردمانی را که در گوشش زمزمه میکردند
دوستت ندارد…🙂❤️🩹
<@jonoon_ETA>