چه زیبا میشود
گاهی به شخصی مبتلا گشتن
برای یک نفر مانـدن ، برای یک نفر مُردن..!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کجا باید برم؟ یه دنیا خاطرت طُ رو یادم نیاره... تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو این میخونه ها خسته دردم
به دنبال دل خودم میگردم!
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
زخم تبرت مانده ولی جای شکایت شادم که نگه داشتهام از تو نشانه! #سعدی🌱 [ @jonoon_ETA ]
«مدارِ خلق به فکرِ محال میگذرد»
#بیدل_دهلوی🌱
[ @jonoon_ETA ]
ما هی میایم خودمونو تو دل یکی جا کنیم، هی خودمونو مچاله میکنیم که جا بگیریم تو دلش آخرشم له و لورده میمونیم بیرون ...!💫🖤
<@jonoon_ETA>