همه درحال سجود و دل من پیش تو یار!
عذر من چیست که چشمان تو معبود شده؟
[ @jonoon_ETA ]
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدتمبارکایتولددوبارهزندگی...🤍🌿
<@jonoon_ETA>
تو ماه را
بیشتر از همه دوست میداشتیو حالا ماه هر شب
تو را به یاد من میآورد
میخواهم فراموشات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجرهها پاک نمیشود!
- رسول یونان !'
<@jonoon_ETA>
هیچکس بعد رفتن کسی نمیمیرد؛
اگر منظورتان از مُردن این است که
کسی دراز به دراز بیوفتد سینه قبرستان
و رسماً از دست برود؛ بله درست است.
هیچکس بعد رفتن کسی نمرده!
اما نمیدانم، اینکه یک نفر بعد از رفتن دیگری
هنوز قلبش میتپد،
هنوز نفس میکشد،
راه میرود و حرف میزند،
اما خیلی وقت است که تمام شده،
جسمش مانده و روحش مدتهاست دفن شده؛
اسمش چیست؟!
<@jonoon_ETA>
نوشته بود:
مادر بزرگ خیال می کند هر چه بیشتر برایش
قرص بنویسند بیشتر زنده می ماند!
مثل من که خیال می کنم ،
هر چه بیشتر برایت شعر بگویم بیشتر عاشقم می شوی:)
<@jonoon_ETA>