تو را دوست داشتم ؛
چنان که گویی ، تو آخرین عزیزانِ من بر روی زمینی!
و تو رنجم دادی ؛
چنان که گویی ، من آخرینِ دشمنانِ تو بر روی زمینم:)
<@jonoon_ETA>
به قول آلفونس دولامارتین:
«گاهی در نبودِ یک نفر،
گویی جهان به تمامی خالیست!»
[ @jonoon_ETA ]
دوستت دارم؛ مثل شایع که می گه :
تو جات تو همین بغله بگو خب.
یا مثل هیچکس که می گه :
تورو دست نمی زنم، تورو نفس می کشم،
واست حبس توی قفس می کشم.
یا مثل تتلو که می گه :
شدی قلب و تن و روحم
شدی بال و پر و جونم شدی همه ی منظورم.
یا مثل شاهین که می گه :
با لبات فاتحه ی هر غمیو می خونم،
من به ارامش وحشی چشات مدیونم.
یا مثل سورنا که می گه :
من عاشق چشماتم، ماتم، ماتم، ماتم.
یا مثل کوروش که می گه :
به خودم قول دادم از تو جایی نگم،
بعد تو با کسی هم اتاقی نشم.
یا مثل یاس که می گه :
تو تنها دلیل اشتیم با دنیایی... 🖤🔗•°
<@jonoon_ETA>
یک معلم خوب، قبل از اینکه معلم خوبی باشه؛
باید روانشناس خوبی باشه !
چرا که میدونه زخمیهایی که یک معلم میتونه به روان بچه وارد کنه،
ماندگارتر از درسهایی هست که قراره به آنها تدریس شود.!
<@jonoon_ETA>
یه شبایی تو زندگی آدمیزاد هست
که بعد از ساعتها فکر و خیال
به خودش میاد و میبینه
روحش از اعماق وجود داره گریه میکنه
ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد=)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
تو این میخونه ها خسته دردم به دنبال دل خودم میگردم! تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تویی بال و پر من
رفیق سفر من
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
تویی بال و پر من رفیق سفر من تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
اهل کدوم دیاری؟
کجا تو خونه داری؟
که قبله گاه همونجاست..
هرجا که پا میزاری!
'ڄنۅن♡¡
تو در بند بند وجود من فراوانی... [ @jonoon_ETA ]
گر بگویم کھ تو در خۅن منے
بهتان نیست...!
[ @jonoon_ETA ]