« عاشق نشوم، دل ندهم،
پس به چه کوشم؟
جز عشق، دگر بهر
چه کار است دل ما؟ »
-شفاییاصفهانی
-@jonoon_ETA
هدایت شده از "مَنِ اُو"
چند ثانیه برای تفکر:
خدایا تو دیدی و چیزی نگفتی.!!
اما مردم ندیدن و فریاد زدن....!!!
شنیدی میگن خدا روزی رسونه؟
تو رو خدا واسه روزای من رسونده
حالا جدا از اینکه تو خُودت نعمتی، رحمتی :)🤍
پشت هم شعࢪ نوشتم کہ بخوانۍ
خواندۍ؟
بغض کࢪدم کہ ببینۍ و بمانۍ،
ماندۍ؟
بھ خدا شعࢪ تࢪین شعࢪ منۍ، میفهمۍ؟
هوس انگیزتࢪین حس منۍ،
میفهمۍ؟
[ @jonoon_ETA ]
- کاش بعضی آدما ،
گاهی مثل مهران مدیری ؛ میپرسیدن :
چیزی هست بخوای بگی و من نپرسیده باشم ؟!
اون وقت آدم مینشست تا صبح ؛
حرف میزد باهاشون !('🫂🍂🫀
<@jonoon_ETA>