'ڄنۅن♡¡
داغ یک عشق قدیمُ اومدی تازه کردی! [ @jonoon_ETA ]
اگھ حتے بین مآ فاصلہ یڪ نفسه
نفس منۅ بگیر!):
'ڄنۅن♡¡
در سینه هیچ نیست به جز آرزوی تو! [ @jonoon_ETA ]
در زندگی
هیچکس را به اندازه خودم اذیت نکردم.
[ @jonoon_ETA ]
و من از تو دست خواهم کشید؛
در 36 اکتبر، در ساعت 28:75،
در دمای 50 درجهی کوه های آلپ..
<@jonoon_ETA>
من حسود نیستم ؛
ولی تو لطفاً با هرکسی گرم نگیر .
من حسود نیستم ؛
ولی لقبی که برای من گذاشتیو برای یکی دیگه نذار .
من حسود نیستم ؛
ولی جوری که با من حرف میزنی با اونا حرف نزن .
من حسود نیستم ؛
ولی بدون حضور منم تو جشن هاشون نباش .
من حسود نیستم ؛
ولی لطفا وقتی ازش بدم میاد جلوی من حرفشو نزن .
من حسود نیستم .
فقط احساس میکنم اینا یه چیز عادیه و تو وجود هر آدم دیگه ایم هست .
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
اونجا توی ماشین ها - یادمه یه روز ماشین قدیمی بهم گفت اون کاپ طلایی فقط یک ظرف خالیه. [ @jonoon_ETA
ـ تو فیلم Frenzy هیچکاک یه دیالوگ داره میگه:
هر کس دیر یا زود باید منتظر یه خبر بد باشه ،
وقتی داری با زمان میرقصی هر لحظه منتظر باش آهنگ قطع بشه.
< @jonoon_ETA >
'ڄنۅن♡¡
«به هوش بودم از اول که دِل به کس نسپارم شمایل تو بِدیدم نه صَبر ماند و نه هوشم.» #سعدی🌱 [ @jonoon_
من نخواهم ایستاد روبهروی تو
جز برای بوسه دادن...
#هوشنگ_ابتهاج🌱
[ @jonoon_ETA ]
"دنیای عزیز ؛
دارم میروم چون خسته شدهام.
گمان کنم به اندازه کافی عمر کردهام.
تو را با نگرانیهایت
در این فاضلاب شیرین تنها میگذارم.
خوش بگذرد! "
• نامهی خودکشی جورج سندرز ، ۲۵ آوریل ۱۹۷۲ ؛
ـ<@jonoon_ETA>
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
من نخواهم ایستاد روبهروی تو جز برای بوسه دادن... #هوشنگ_ابتهاج🌱 [ @jonoon_ETA ]
سرخ میشوی وقتی میشنوی
دوستت دارم
زرد میشوم وقتی میشنوم
دوستتش داری
چهارشنبه سوری راه انداختهایم
سرخی تو از من زردی من از تو
همیشه من میسوزم و
همیشه تو میپری ...!
#حسین_پناهی
<@jonoon_ETA>