من نه ۷ قمر آن سیاره یخی را میخواهم.
نه ۱۴ قمر آن یکی سیاره آتشین را.
من تنها قمر زمین را میخواهم ،
- سهم من نمیشوی مآه من؟
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
- در عزاداري او ، رسمِ چهل روز کم است . .
يادِ چشمش همهٔ عمر ، سيه پوشم كرد :)!'
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
ﻫنگامی که ماه سفید را نواخت،
ستاره ﻫا آرام آرام بر موﻫایش باریدند.
ولی چه حس خوبیه، اینکه بدونی یه نفر
فقط یه نفر تو این دنیا چشماش
دنبالته، نگرانته، منتظرته، بفکرته.
<@jonoon_ETA>
بنظرم قشنگترین حرف
به یه آدم میتونه این باشه که
"من کنارِ تو، خودِ واقعیمم"
آدم کنارِ هر کسی نمیتونه خودش باشه...
<@jonoon_ETA>
میخوای بدونی تو کجای زندگیمی؟ پس بیا دستت رو بزار رو قلبم، خودت رو حس کن.
<@jonoon_ETA>
مامان بزرگم یه بار یه حرفی زد ، خیلی ساله که تو ذهنمه و بهش فکر میکنم
به لهجهی شهرمون گفت :
یه دردایی به تیه نَمیُن ، ولی سو تینِ بِگِرِن ...
معنیش میشه : یه دردایی به چشم نمیان ، ولی سوی چشم رو میگیرن...
خیلی قشنگ نگفت؟؟! …
<@jonoon_ETA>