9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الان که وابستت شدم میزاری میری
الان که میخوامت ازم بیزاری ، سیری :)
+ ولی این آهنگ قدیمی نمیشه، نه؟!
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| مولانا
یک لحظه تو را دیدم وعمری شدہ ام مست
هر جا که تو باشی سخن از مهر دلت هست...
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| جبران
و عمقِ عشق هیچگاه فهمیده نمی شود
مگر در زمانِ فراق !
با من از قوی بودن حرف نزن؛
من چیزایی رو با خنده تعریف میکنم
که واسه ثانیه به ثانیش گریه کردم.
<@jonoon_ETA>
نوشته بود :
معمولی دوستت خواهم داشت.
مثل باغبانی که از زخم تیغها،
به لبخندی بسنده میکند. :)
<@jonoon_ETA>