رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ بروبابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>
رابطه درست فقط اونجا که به خودت میای میبینی شده بهترین رفیق زندگیت :)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
عید تو عید من عید همه مبارڪ تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با همه فرق داشت...
با همه فرق داشت...
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>
- رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
- رو دَر خروجی یه کافه نوشته بود :
‹ آدم کسی رو ك بیشتر از همه دوست داره
زودتر از دستش ناراحت میشه .
این حساسیت از دوست داشتن زیاده
پس لطفا درکش کن نه ترکش ›
و حقیقتا قلبم از این جمله :)
<@jonoon_ETA>
تا دستات در دستم قفل نشود
دلم قرص نمیشود !
بودنت اینگونه
مرا دست و دل باز کرد :)))
<@jonoon_ETA>