هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
بس که دل تنگم اگر گریه کنم میگویند :
قطره ای قصد نشان دادن ِ دریا دارد ..
- فاضل نظری
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
به قولِ رویا شهسواری :
« اگه تو قلبت حسش کنی ، مسافتی وجود نخواهد داشت. »
و این قشنگ ترین تعریف از دوست داشتن بود .
به یدونه از این ادمایی که هر غلطی بکنی
میگن "عیب نداره دوتایی درستش میکنیم تو
فقط غصه نخور" نیاز دارم :)🤍
<@jonoon_ETA>
شاید به هم باز رسیدیم؛
روزی که من، بهسانِ دریایی خشکیدم و
تو چون قایقی فرسوده برخاک ماندی..!(
احمد شاملو ✍🏼
<@jonoon_ETA>
چقدر بهمون گفتن که طرف اینجوریه
و ما محکم جلوشون در اومدیم
و گفتیم که نه اشتباه میکنی اینجوری نیست
ولی دقیقا همونجوری بودن=)
<@jonoon_ETA>
وقتی قهرید برید بهش بگید که :
" من فکر میکردم تا همیشه کنارمی؛
واسه همین هیچوقت نداشتنت رو یاد نگرفتم .."
این جملهِ به تنهایی مرحم تمامِ جدایی هاست ...
<@jonoon_ETA>
دوست دارمت یک جور خاص
کمی عاشق تر از حوا
کمی مجنونتر از لیلی
کمی شیرینتر از فرهاد
وابسته ات شدم
آنچنان که ماه به آسمان
ماهی به دریا
و آدمی به نفس وابستگی دارد
جانانه بگویمت
عشق جان من میخواهمت❤️
<@jonoon_ETA>
شما حواستون نیست ولی وقتی یکیو دوست داشته باشید به طور اتوماتیک تیکه کلاماش رو زبون شما هم میوفته=))
<@jonoon_ETA>
غمگین ترین درد، مرگ نیست!
دلبستگی به کسی است
که بدانی هست اما
اجازه ی بودن در کنارش را نداری...
<@jonoon_ETA>
«بیا کنارِ هم درستش کنیم»،
«بیا با هم پیشرفت کنیم»،
«بیا با هم خوش بگذرونیم»،
«بیا با هم حالمون خوب باشه»،
«بیا باهم حالمون بد باشه»،
«بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»،
«بیا بسازیم با هم»،
من بهشدت اهلِ این جملههام؛
دورهی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.
<@jonoon_ETA>