خوش به حال دل فرهاد که در مدت عمر
مزه تلخترین خاطرهاش شیرین است .
[ @jonoon_ETA ]
میدانی چی باعث شد اینهمه دوستت داشتهباشم و از فکر کردن به تو دست بر ندارم؟! تو کودکِ غمگین و سرکوبشدهی درونم را از زیر آوار بیرون کشیدی، گرد و خاکش را تکاندی، بغلش گرفتی، تحسینش کردی و دوستش داشتی. تو زمانی از راه رسیدی که من نیاز داشتم حس کنم برای کسی، بیشتر از هرکسی اهمیت دارم. تو در موعد زخمهای عمیق من رسیدهبودی و برای کودک تنها و ترسیدهی درونم، پناه شدی و این منطقیترین دلیلیست که برای دوست داشتنت سراغ دارم💗✨
<@jonoon_ETA>
کوتاه براتون آرزو کنم :
امیدوارم قلبتونو پیش آدمی جا بذارین
که عقلتون تا ابد تاییدش کنه.
و آدم میتوانست بخندد و مُرده باشد، راه برود و مُرده باشد، غذا بخورد و مُرده باشد. آدم میتوانست سالها از خود علائم حیاتی نشان بدهد، اما مُرده باشد.
<@jonoon_ETA>
من دقیقا اینطوریم که اگه برام یه اهنگ بفرستی تا اخر عمرم هرجا بشنومش فقط یاد تو میوفتم
<@jonoon_ETA>