"رک بودن"
یعنی من در مورد مسائل مربوط به خودم
با صراحت جواب بدم؛
مثلا
این غذارو دوس ندارم
مهمونی نمیام
حوصله ندارم
و...
"گستاخ بودن"
یعنی من در مورد مسائل شخصی دیگران
مانند رنگ مو،چاق و لاغر بودن،سایز بینی،نوع پوشش،اظهار نظر کنم.
در قالب "رک بودن" به دیگران توهین نکنیم.
<@jonoon_ETA>
وقتی اَشک آدما موقع تعریف کردن
یه چیزی درمیاد ، یعنی واقعا
بابتش آسیب دیدن.(((:
<@jonoon_ETA>
تهش قراره بمیریم ؟!
پس بیا نترسیم ،
به ته هیچی فکر نکنیم ،
ریسک کنیم ،
وقتی ناراحتیم گریه کنیم ،
قهقهه بزنیم ،
موزیکامونو گوش بدیم ،
بخوریم زمین ،
زیر بارون خیس خیس بشیم ،
شب گردی کنیم ،
تو خیابونا بدوییم ،
بخندیم ؛
لعنتی بیا تا هستیم
دیوونگی کنیم و نترسیم.
<@jonoon_ETA>
وقتایی که با ذوق یه پیام برات میفرستم ،
و از حرفام عبور میکنی میتونم به سادگی
به قتل برسونمت !
<@jonoon_ETA>
احمق من چون دوست دارم ازت دلخور میشم
چون دوست دارم قهر میکنم و دور میشم
چون دوست دارم لجبازی میکنم
وگرنه روزی هزار بار آدمای اطرافم اذیتم میکنن
دیدی اهمیت بدم؟=)
<@jonoon_ETA>