سعدی تو یکی از شعرهاش میگه:
«رَشکم از پیرهن آید که در آغوش تو خُسبَد» یعنی به پیراهنی که در آغوش تو میخوابد حسادت میکنم...
<@jonoon_ETA>
توی زبون ترکی یه قربون صدقه هس که میگه؛
"گوزلرین منیم اورَییمه بسدی"
یعنی چشمات واسه قلبم کافیه!🩵
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
صد بار اینو بخون! <@jonoon_ETA>
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اگه روحت خسته باشه..
[ @jonoon_ETA ]
ختمِ کلام دوست داشتن
فقط اونجا که جناب مولانا میگه:
«من زخم تو را به هیچ مرهم ندهم»
<@jonoon_ETA>
عشق، یک شیشهی انگور کنار افتاده است
که اگر کهنه شود مست ترت خواهد کرد
#امیر_سهرابی
<@jonoon_ETA>
دیگر مگو که روی زمین خشک سالی است
جاری شده ز هر مژه ام رودخانه ای
#محمد_درّودی
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
صدای بعضیا از بهشت میاد🪐✨ <@jonoon_ETA>
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدای بعضیا از بهشت میاد🪐✨
<@jonoon_ETA>