اصلی ترین نشونهی تنهایی، اینه که آدمای
نزدیکت نمیدونن داره به تو چی میگذره :)
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
ز هرکس بیشتر مهر تو دارم وین دلیلم بس که هرکس را فزونتر مهر، حسرت بیشتر دارد #وحشی_بافقی🌱 [ @jon
«به تن دور و به دل با یارم.»
#مولانا🌱
[ @jonoon_ETA ]
زندگی مثل نقاشی کردن است!
خطوط را با امید بکش
اشتباهاتت را با آرامش پاک کن
قلم مو را در صبر غوطه ور
<@jonoon_ETA>
سنت که میره بالا ،
نه برای موندن آدما اصرار میکنی
نه به زور وارد زندگی کسی میشی ،
نه تلاش میکنی دوست داشتنی باشی !
بزرگتر که بشی میفهمی خود واقعیت باشی ،
چون میدونی کسی که دوست داشته باشه
هیچ جوره از دستت نمیده و
رهات نمیکنه ...
<@jonoon_ETA>
برا بار هزارم
قدر یکدیگر را بدانیم، خاک چیزی را که گرفت دیگر پس نمیدهد.(:
<@jonoon_ETA>
جُز تو یاری نگرفتیم
و نخواهیم گرفت ...
بر همان عهد که بودیم
بر آنیم هنوز ...
<@jonoon_ETA>
نوشته بود " تو شبیه کسی میشی که دوسش داری ، بگرد یکیو پیدا کن که پس فردا نگاه به خودت کردی عشق کنی ."
<@jonoon_ETA>
من جمله ی دوستت دارم و زیاد بهت نمیگم ؛
به جاش برات اهنگ میفرستم ، بهت توجه میکنم ، پیامتو زود سین میکنم ، برات عکس میفرستم و میخندونمت .
<@jonoon_ETA>