'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ خیلی خفن رو تو یه فیلم شنیدم که میگفت : " وقتی خیلی وقته تنهایی رو انتخاب کردی ، توقعت
یه دیالوگی توی فیلم از «کرخه تا راین» بود
که میگفت :
- چیکار کنم خوب شی؟!
بگی برقص میرقصم، بگی بخون میخونم !
بگی بمیر میمیرم !
چون به قول شمس لنگرودی :
در این ناتمامی زندگی ؛
تنها چیزی که منجی آدمی است، عشق است 🪴🤍 .
<@jonoon_ETA>
فال حافظ زدنت از پی دلتنگیه کیست؟
من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگه توعم!
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگیه من،
آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توعم؟
<@jonoon_ETA>
کسی که دوستتون داره ممکنه ناراحتتون بکنه اما نمیزاره ناراحت بمونین ، اگه ناراحت موندنتون براش مهم نبود دوستتون نداره.
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
باب اسفنجی: همیشه چیزی که قلبت میگه رو دنبال کن مگر اینکه قلبت راه اشتباهی رو بره♥️ [ @jonoon_ETA ]
شاهزاده و قورباغه: رویا ها میتونن ب حقیقت تبدیل بشن ولی تو باید برای تبدیل کردنشون ب حقیقت تلاش کنی🐸👑
[ @jonoon_ETA ]