هيچوقت به كسی شانس دوباره نديد ، چون آدما نميتونن عوض بشن اگر هم عوض بشن ، بهتر نميشن بدتر ميشن .
<@jonoon_ETA>
- دلتنگی عجیبه !
هرچی میخوای پسش بزنی ؛
محکم تر برمیگرده . .
هرچی میگی نه ، من پوستم کلفته !
دلم تنگ نمیشه باز بارون میاد ، هوا ابری میشه ؛
برگا میریزه غروب میشه . . .
دوباره بند دلت پاره میشه براش که چرا نیست : )
باهم بدو بدو کنین !
که چرا نیست پاشو بکوبه تو چاله آب تا . .
جفتتون خیس بشین ؛
و تو جیغ بزنی و بلند بلند بخندی !
‹ که چرا نیست ، که چرا نیست
که چرا نیست
<@jonoon_ETA>
کافـری؟ یا قٰـاتلی؟ یا از وجـودم خسته ای؟
روسری با رنگِ قرمز ؛ تازه کج هم بستـه ای!
<@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
_ تو نه دوری تا انتظارت کشم،
نه نزدیکی تا دیدارت كنم،
و نه از آنِ منی تا قلبم آرام گیرد،
و نه من محروم از توام تا فراموشت کنم...
تو در میانهی همه چیزی!
-محمود درویش
جایگزین کردت؟
+جایگزین؟
_اره دیگه
+اون اصلا از اول منو دوست نداشت
_از کجا میدونی؟
+این یکی از زخم های این هفته بود که بهم گفت
_متاسفم
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>