هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
_ تو نه دوری تا انتظارت کشم،
نه نزدیکی تا دیدارت كنم،
و نه از آنِ منی تا قلبم آرام گیرد،
و نه من محروم از توام تا فراموشت کنم...
تو در میانهی همه چیزی!
-محمود درویش
جایگزین کردت؟
+جایگزین؟
_اره دیگه
+اون اصلا از اول منو دوست نداشت
_از کجا میدونی؟
+این یکی از زخم های این هفته بود که بهم گفت
_متاسفم
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا من همون موقع: <@jonoon_ETA>
وا دیوونه ای؟ من؟ عشق؟ برو بابا
من همون موقع:
<@jonoon_ETA>
یه جایی مجتبی شکوری میگفت
ممکنه سالها از نردبانی بالا بریم که روی دیوار اشتباهی تکیه داده شده!
چقدر قشنگ به تصویر کشیده
مصداق خیلی از تلاشها، رابطهها، احساسها، آدمها، شغلها و ...
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
شاهزاده و قورباغه: رویا ها میتونن ب حقیقت تبدیل بشن ولی تو باید برای تبدیل کردنشون ب حقیقت تلاش کنی🐸
شگفت انگیزان: ب پشت سرت نگاه نکن بدتر گیجت میکنن🦋
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
میزان زندگی در آن سال ها مهم است. [ @jonoon_ETA ]
به من بگو اسم مرا اهسته به زبان اوردی!
[ @jonoon_ETA ]
باز با گریه به آغوش تو بر می گردم
چون غریبی که خودش را برساند به وطن
فاضل نظری
<@jonoon_ETA>
نمیدانستم چرا میخواهم بگریم
اما میدانستم اگر کسی با من حرف بزند
یا دقیق نگاهم کند
یک هفتهی تمام خواهم گریست=)
<@jonoon_ETA>