کلاس سوم که بودم...
یادمه زنگ فارسی معلم اومد سرکلاس
و خیلی محترمانه و با صدای بلند گفت
بچه ها کتابها را بگشایید...!
ما هم همه با هم کتابا رو باز کردیم و
یکصدا گفتیم...
گشااااااااادیممم!!!
ازون موقع به بعد دیگه همینجوری
موندیم 😐😂
❤️باهم
#خنده😂
🆔
@jookman