eitaa logo
باهم خـنـツـده
60.2هزار دنبال‌کننده
9.2هزار عکس
44.5هزار ویدیو
2 فایل
🌸﷽ 🌸 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران🇮🇷 خنده بر هردرد بی درمان دواستتتتت 😂 تبلیغات فاخر https://eitaa.com/joinchat/1872625686C5bea584e63 #خنده_حلال #باهم_خنده @Fate77mehh لفت نده بزن روبیصدا 😢💔
مشاهده در ایتا
دانلود
‏داشتم به نامزدم رانندگی یاد میدادم گفتم وقتی دنده عقب میگیری آینه رو نگاه کن، پاشو گذاشت رو گاز ، آینه‌رو نگاه کرد گفت چرا رُژم خراب شده، فرمونو ول کرد هیچی دیگه پریدم بیرون 😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
چطوری یهو وسط چت خوابتون میبره؟ من تا از اپ ها بیرون نیام و قفلشون نکنم ، نتمو خاموش نکنم ، چک نکنم چیز اضافی‌ای روشن نباشه یا اپی باز‌ باشه‌، قفلش نکنم ، بوسش نکنم و یجای مطمئن نزارم نمیتونم بخوابم😏😏😏 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
زن عموم معلمه گفت تولد یکی از بچه ها بود، دوستاش خواستن تو مدرسه براش جشن بگیرن معاون متوجه میشه یکی از بچه ها مشروب آورده! میگه به خانوادت اطلاع میدیم بیان تکلیفتو روشن کنن و به حسابت برسن! شاکی و عصبانی زنگ میزنن که چه وضعیه مادرش میگه: خودم براش گذاشتم، تولده دیگه 😊😊😊😊😊 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
طرف اومده دایرکت گفت بیا توی کامنتا با من حرف بزن دوس پسرم حرصش در بیاد گفتم خب چرا من؟ گفته آخه تو خیلی کج و کوله ای، بیشتر حرصش در میاد ❤️باهم😂 🆔 @jookman
تحت عنوان مدرک🤣😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
من تا یه مدت فکر می کردم اسمم زهره هست😐😐 ، ، ، ، ، چون هروقت مامانم بیدارم می کرد میگفت پاشو ظهره😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
خانواده ایرانی قبل از پیدا شدن خواستگار: 🤣 همین که یه پسر سالم پیدا بشه اهل هیچ چیزی نباشه کافیه بعد از پیدا شدن خواستگار: بچه اون ماشین حساب رو بیار ببینم این چی داره که فکر کرده میتونه بیاد خواستگاری دختر ما😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
مرد اونیه كه شب امتحان بخونه و پاس شه وگرنه با تو طول ترم خوندن كه همه پاس ميشن ❤️باهم😂 🆔 @jookman
‏حتی پشه‌ها هم برای آزار و اذیت ما هدفی به نام خون دارن. اما این مگس معلوم نیست مشکلش چیه با آدما؟ ❤️باهم😂 🆔 @jookman
اونی که باید پی‌ام بده،نمیده ‏اون که نباید بده، گ‍./ای‍.‍یده ❤️باهم😂 🆔 @jookman
11 سالته و تابستونه، زیر باد کولر داری کامیپوتر بازی میکنی که مامانت برات یه آبمیوه میاره. رفیقت زنگ درو میزنه و با هم میرین تا شب تو کوچه بازی کنین. اصن نمیدونی اجاره خونه و استرس و غربت و دلتنگی و زندگی یعنی چی. تو یخچال بستنی آلاسکا دارین و زندگی خوبه ❤️باهم😂 🆔 @jookman