eitaa logo
باهم خـنـツـده
60.1هزار دنبال‌کننده
9.2هزار عکس
44.5هزار ویدیو
2 فایل
🌸﷽ 🌸 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران🇮🇷 خنده بر هردرد بی درمان دواستتتتت 😂 تبلیغات فاخر https://eitaa.com/joinchat/1872625686C5bea584e63 #خنده_حلال #باهم_خنده @Fate77mehh لفت نده بزن روبیصدا 😢💔
مشاهده در ایتا
دانلود
👈یارو شب تو اتوبوس 👈هى از صندلى 8 بلند ميشه ميره صندلى 14 باز بر ميگرده سر جاش 👈يكى بهش ميگه چه مرگته بخواب ديگه 👈طرف ميگه لعنت به كسى كه گفت دو تا صندلى بگير شب راحت بخوابى.😐😂😂😂😂😂😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ❤️باهم😂 🆔 @jookman
این آدم‌های پنجاه به بالا خیلی عجیبن, دائم از زندگی‌شون می‌نالن بعد گوش گیر بیارند شروع می‌کنند نصیحت کردن، "راهی که من می‌گم بری بهتره" ، "من ششصدتا پیرهن بیشتر پاره کردم" تو برو باغچه خودت رو بیل بزن، ولمون کن تروقرآن.😂😂😂😂😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
یارو میره ساندویچی، مغازه‌دار خواست اذیتش کنه گفت: اگه تونستی 20 تا ساندویچ رو بخوری، همشو مهمون منی! یارو بدون مکس گفت: من میرم یه نیم ساعت دیگه بر میگردم. یارو رفت و نیم ساعت دیگه برگشت و کل 20 تا رو خورد! مغازه‌دار گفت: همشو مهمون منی فقط بگو اون نیم ساعت کجا رفتی!🤔 یارو گفت: بدون مکس رفتم ساندویچی بغلی اونجا 20 تا خوردم ببینم میتونم انجام بدم یا نه! بعد اومدم اینجا انجام دادم😁 😐😐😐😐 😂😂😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
بالای میدون آزادی یه هندونه فروشی هستش خانمه اومد گفت یه هندونه بدین یک آوردن بهش دادن گفت از کجا بفهم شیرین و قرمزه؟ چاقو زدن و قرمز بود گفت فهمیدم پس یکی دیگه بدین که چاقو نخورده باشه!!! صاحب مغازه با خونسردی رفت و یکی دیگه آورد خانم گفت این از کجا بفهمم شیرینه ؟ شاگرد صاحب مغازه: ۵۰۰ متر بالاتر یه آزمایشگاه هستش ام آر ای و سی تی اسکن رنگی  هم داره ببر اونجا بهت نشون میدن سی دی هم بهت میدن 😂 خانمه فحش کشان رفت تو افق محو شد ❤️باهم😂 🆔 @jookman
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷سلام_صبح_زیباتون_بخیر ☕ 🌼 😊 ان شالله امروز در پناه پروردگار دلتون بدون درد❤ زندگیتون بدون قهر دنیاتون بدون مشکل لحظه هاتون شادتر از هر روز سپری بشه🌼 🌼الهی_آمین 🙏❤️🙏 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
‏یبارم دعوام شد هی من فحش و بد و بیراه میگفتم طرف هیچ واکنشی نشون نمیداد گفتم داداش چرا هیچ ری اکشنی نداری ناسلامتی داریم دعوا میکنم  ؟؟! گفت منتظرم از بالای تیر برق بیای پایین ❤️باهم😂 🆔 @jookman
دخترا توعمرشون سر جمع ده دقیقه هست که : بی آزار ترین مظلوم ترین گوشه گیر ترین و ساکت ترین فرد روی زمینن... اونم زمانیه که منتظرن لاکــشون خشک شه... 😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
فرهنگ لغات آقایان!! اینبار دیگه چیکار کردم؟ ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟😂 چه جالب، بعد چی شد؟ ترجمه : هنوز داری حرف میزنی؟ بس کن دیگه😂 نتونستم پیداش کنم.😂 ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم. ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم!😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman
همه مون یک روز بالاخره بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد. آنجا که همسرمان خواهد گفت : یا من یا اینترنت ! و چه لحظه ی سختی ست لحظه جدایی از همسرمون !😂😂 ❤️باهم😂 🆔 @jookman