دیروز به نامزدم اس دادم که :
عزیزم من رسیدم جلو خونتون !!
بعد دیدم هیچی جواب نداد !
کمی منتظر موندم باز جواب نداد !
خواستم دوباره اس بدم
یهو دیدم تو اس قبلیم « س » کلمه رسیدم رو نذاشتم 😐😐😐
❤️باهم#خنده😂
🆔 @jookman
آدم باید جوری زندگی کنه اگه همین امروز یهویی افتاد مرد ...
بازماندگانش با دیدن محتویات گوشی و کامپیوترش به این نتیجه نرسن که حتی واسش مجلس ختم هم نگیرن 😐😂
نخندید، پیام اخلاقی بود 😐😜
❤️باهم#خنده😂
🆔 @jookman