صبح تو خیابون یه پسربچه از یه پراید پیاده شد بره ماشین عقبی سوار شه مامانش از توی پراید داد زد نو اسپیس فور یو ، پسره گفت بات مام ، مامانه گفت کام بک هییِر ، پسره گریه کنان گفت شات آپ و برگشت، بعد بابای خونواده با یه بربری تو دستش اومد گفت بشینید بریم پدسگا.
چخبره تو این مملکت 😂
🤣🤣🤣🤣🤣
🆔 @khaandvanh