eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی ✍بر اساس موضوعاتی که توسط سخنرانان محترم جلسه این هفته دو شنبه سوم شهریور ۱۴۰۴ شورای عمومی جمعیت رزما بیان شد عرض می‌شود: 🔴«نفوذ» و «نفاق» در جبههٔ اصلاحات ♦️ در هفته‌ای که گذشت، چند موضع‌گیری و انتشار یک بیانیه با عنوان «جبهه اصلاحات ایران»، نخبگان، دلسوزان و مردم کشور را رنجاند و آزرده خاطر ساخت و در مقابل، رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی را خشنود و دست آنان را به اصطلاح برای موج‌سازی علیه منافع ایران پر کرد. البته از جمله افرادی که علیه این بیانیه موضع گرفتند، برخی از چهره‌های معقول و دلسوز جریان اصلاح‌طلب بودند؛ کسانی که معمولاً کوشیده‌اند در چهارچوب نظام اسلامی و منافع ملت حرکت کنند و نام «اصلاح‌طلبی» را همچون دیگر هم‌طیفان خود به اسم رمزی برای «تسلیم‌طلبی» و «استعمارخواهی» تبدیل نکنند. ♦️با این حال، مرور رفتار این جریان، به مثابه یک نحله، در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که همراهی، همسویی و همزبانی آنان با دشمنان نظام ـ مانند آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنان ـ آن هم در بزنگاه‌ها، بخش جدایی‌ناپذیر کارنامه سیاسی‌شان بوده است. امروز کاملاً روشن است که هرچند برخی عناصر معتقد به اصول و مبانی انقلاب همچنان در این جریان حضور دارند، اما دو عنصر «نفوذ» و «نفاق» نقشی اساسی در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های بخش مهمی از این جریان ایفا می‌کنند. الف) نفاق ♦️ در ادبیات دینی ما و در متون مقدسی چون قرآن و نهج‌البلاغه، نفاق اقسام گوناگونی دارد؛ اما اساس همه آن‌ها در «استتار سیاسی» و «تفاوت میان ظاهر و باطن» نهفته است. 🔹️در سال‌های نخست انقلاب، نمود آشکار نفاق را می‌شد در رفتار منافقین سازمان یافته (مسما به سازمان مجاهدین خلق) مشاهده کرد. این نوع نفاق، با وجود همه توحش و خشونتی که در عملکرد آنان دیده می‌شد، در واقع ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین شکل نفاق بود. 🔹️ اما خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین نوع نفاق، گونه‌ای دیگر است که ویژگی‌های خاص خود را دارد و معمولاً در افرادی بروز می‌کند که در گذشته سوابق مثبتی از خود نشان داده بودند، اما به مرور زمان تغییر و دگرگونی در باور‌ها و اعتقادات شان عیان شد. این افراد، تغییر ماهوی خویش را - که غالباً برخاسته از منفعت‌طلبی و فرصت‌جویی است - پنهان می‌سازند و در پوشش همان سابقه مثبت نمایی و با به‌کارگیری اصطلاحاتی چون «اصلاح‌طلبی»، اهدافی تازه و تیره را دنبال می‌کنند؛ اهدافی که در حقیقت بخشی از پازلی است که دشمن طراحی کرده است. 🔹️قرآن کریم علت اصلی غلتیدن این افراد در ورطه نفاق را «غفلت» و «تعلل» در برابر انحرافات و گناهان معرفی می‌کند؛ گناهانی که در آغاز کوچک‌ هستند، اما بر اثر بی‌توجهی، همچون ویروسی کوچک که ر‌ها شود، به عفونتی بزرگ و مزمن تبدیل می‌گردند؛ تا آنجا که حتی آنان را به انکار مبانی و اصول نیز می‌کشانند. چنان‌که قرآن می‌فرماید: «ثُمَّ کَانَ عَاقِبَةَ الَّذِینَ أَسَاءُوا السُّوأَیٰ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَکَانُوا بِهَا یسْتَهْزِئُونَ» (سوره روم، آیه ۱۰). ♦️از همین رو، ایستادگی چنین افرادی در برابر اصول و مبانی اعتقادی و سیاسی، نه تنها عجیب نیست بلکه پیامد طبیعی این مسیر انحرافی است. در فتنه‌های گوناگون، از ۱۸ تیر ۱۳۷۸ گرفته تا فتنه‌های ۱۳۸۸ و ۱۴۰۱ و تا بیانیه اخیر، ردپای این نحله‌های دچار نفاق به‌روشنی دیده می‌شود. ب) نفوذ ♦️ پدیده «نفوذ» از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از اصلی‌ترین ابزار‌های دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بوده است. سرویس‌های اطلاعاتی دشمن آسان‌ترین مسیر نفوذ را در استفاده از همین احزاب و جریان‌های مستعد نفوذ کرده به درون نظام یافته‌اند. در دهه نخست انقلاب، سرویس اطلاعاتی شوروی از طریق حزب توده نفوذ خود را پیش می‌برد. سازمان CIA آمریکا و موساد اسرائیل نیز با بهره‌گیری از سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و افرادی همچون کشمیری و کلاهی، در پی رخنه و ضربه‌زدن به انقلاب برآمدند. ♦️امروز نیز سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه همان مسیر را ادامه می‌دهند، اما نه در قالب بمب‌گذاری و اقدامات میدانی، بلکه از طریق نفوذ در لایه‌های تصمیم‌سازی سیاسی. این نفوذی‌ها با ارائه تحلیل‌ها و برآورد‌های نادرست، در پی ایجاد انحراف در مواضع و محاسبات سیاسی کشورند؛ امری که نشانه‌های آن در همسویی برخی مواضع داخلی با مواضع دشمن به‌روشنی دیده می‌شود. بنابراین، با توجه به حضور پررنگ دو عنصر «نفوذ» و «نفاق» در این جریان، صدور بیانیه اخیر جبهه اصلاحات ایران نه جای تعجب دارد و نه غیرمنتظره است؛ بلکه امتداد همان مسیر شناخته‌شده‌ای است که از آغاز انقلاب تا امروز بار‌ها تجربه و افشا شده است. 🆔️@J.RAZMAA                @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
✍🗒 در برابر فهم‌های نامنطقی: پنجرۀ نقد را نبندید! مهدی جمشیدی ۱. برخی برداشت‌های مطلق و سوگیرانه از سخنان رهبری، بسیار عجیب هستند. مگر رهبری تاکنون دربارۀ دولت‌های گذشته گفته بودند که «من از فلان دولت حمایت نمی‌کنم» یا «مردم از فلان دولت حمایت نکنند»؟! این حمایت، امر مشترک و همیشگی بوده و اختصاص به هیچ دولتی نداشته است‌. اتفاق تازه‌ای رخ نداده! انتظار داشتید رهبری بگویند مردم از دولت فاصله بگیرند؟! نه‌فقط دربارۀ دولت‌ها، بلکه دربارۀ هیچ‌یک از نهادها، تاکنون رهبری موضعی نداشته‌اند که بر نفی دلالت داشته باشد. در کجا رهبری گفته‌اند مردم در برابر فلان نهاد بایستند؟! یا مردم به فلان نهاد، کمک نکنند؟! هیچ‌جا. دربارۀ دولت اعتدال نیز که آن‌همه صدمات و لطمات زد، رهبری در هیچ سخنی، توصیۀ به عدم‌کمک نکردند، چه رسد به تقابل. ۲. منطق عملی رهبری نسبت به دولت‌ها، اصطکاک و تنش نیست. در تلخ‌ترین شرایط نیز ایشان، بنا را بر تفاهم و همکاری و کمک می‌گذارند و می‌خواهند گره‌ها گشوده شود. اگر تضادها و تعارض‌های نهانی، در سطح بالا هم قرار داشته، باز رهبری سعی کرده‌اند دورۀ دولت‌ها به سر آید و فرود آرام و پایان خوش رقم بخورد. توقع مواجهۀ غلیظ و تقابل و عزل از رهبری، نابجاست. ایشان به دولت‌ها از دو منظر می‌نگرند؛ یکی از اینکه جزو ساختار رسمی و قانونی و بخشی از نظام هستند، و دیگر این‌که منتخب مردم هستند. این دو جهت، سبب می‌شود که حتی در صورت تفاوت جدی میان سیاست‌های رهبری و دولت‌ها، ایشان به حمایت از آنها ادامه بدهند و به صورتی رفتار نکنند که حس جدایی و اصطکاک در ذهنیت مردم رخ بدهد. فراتر از اینها، علامۀ مصباح می‌گفت با وجود این‌که رهبری می‌دانند برخی نیروهای سیاسی، قصد خیانت و توطئه دارند و مترصّد ضربه‌زدن هستند، اما باز هم مواجهۀ پدرانه و بزرگوارانه با آنها دارند و به روی خویش نمی‌آورند و با آنها با ملاطفت و ملایمت رفتار می‌کنند. از این جهت، ایشان بر این باور بود که سعۀ‌صدر رهبری، حیرت‌آور است. ۳. به یاد داریم که در دورۀ دولت اصلاحات نیز، رهبری همواره به همبستگی و وحدت دعوت می‌کردند و به حمایت از دولت می‌پرداختند، اما از آن سو، شخصیتی مانند علامه مصباح، از زاویۀ فکری و معرفتی، به نقد جدی و چالشی دولت می‌پرداخت؛ چنان‌که ایشان به‌عنوان یک نیروی منتقد دولت اصلاحات شناخته می‌شد. بدین‌جهت، رئیس دولت وقت نیز از علامه مصباح، ناخشنود و بلکه عصبانی بود. بااین‌حال، علامه مصباح در آن دوره، نقدهای بنیادین خویش را به نحوۀ حکمرانی دولت و به‌خصوص سیاست‌های فرهنگی‌اش، تعطیل نکرد. تکلیف رهبری با دیگران تفاوت دارد و لازم نیست نیروهای فکری نیز همانند رهبری، ملاحظات فراوان داشته باشند؛ چون تفاوت در موقعیت، موجب تفاوت در موضع‌گیری می‌شود. حضرت امیر -علیه‌السلام- هیچ‌گاه جناب ابوذر را از روشنگری‌هایش باز نداشتند، اما خودشان آن‌گونه عمل نکردند. همین نقادی‌های مبتنی بر حق و انصاف، در ذات خودش، کمک و مساعدت است. حمایت از هیچ دولتی، مطلق نیست؛ بلکه حمایت، فقط از فضیلت‌ها و صواب‌ها و صلاح‌هاست. حمایت از خطا و خیانت، بی‌معناست. آنجا که دولت به راه حق رفت، باید حمایت و همدلی کرد، و آنجا که به جانب باطل رفت، باید نقد و نهی کرد. ما با امر مطلق روبرو نیستیم که بتوانیم مواجهۀ مطلق در پیش بگیریم. ساختارهای نسبی، مواجهات نسبی و اقتضائی و موقعیتی می‌طلبند.
هدایت شده از Dr.Sh
764.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗯 آن روز که در مورد جمهوری اسلامی احساس خطر کنم دیگر نصیحت نمی‌کنم، دست همه را قطع ‌خواهم کرد!
هوالحبیب مطالبه ملت بر اساس فرمان ابلاغی امام خامنه ای حفظه الله. تذکر ؛ حمایت ملت از قوای سه گانه و سایر ارکان حاکمیت ، مطلق نیست. فقط در گرو حرکت در مسیر اجرای فرامین و تدابیر حضرت اقا است. امیدوارم شورای عالی دفاع ، نیروهای مسلح، دولت ، مجلس و نخبگان جامعه در مسیر اجرای فرمان حضرت اقا حرکت کنند تا از حمایت ملت برخوردار شوند. بدون شک ملت نیز ناظر و مطالبه گر اجرای فرامین حضرت اقا خواهد کرد. "باید در مقابل این (رژیم صهیونی) ایستاد. ایستادگی هم به زبان نیست که دولتها بگویند که؛ ما مخالفیم، محکوم میکنیم. حتّی دولت فرانسه، دولت انگلیس و دیگران هم محکوم کردند ــ این فایده‌ای ندارد؛ بایستی راه کمک رساندن به رژیم صهیونیستی بسته بشود؛ راه کمک به آنها بسته بشود. این کاری که امروز مردم شجاع یمن انجام میدهند، کار درست است؛ کار درستْ آن است. در مقابل جنایتی که سران رژیم صهیونی انجام میدهند، هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه راه‌های کمک به آنها بکلّی از همه‌طرف مسدود بشود." ( امام خامنه ای - ۲ شهریور ۱۴۰۴). موضوع مطالبه گری ملت ؛ بر اساس اخبار و اطلاعات عمومی ، در محدوده جغرافیای ایران از دو راه آشکار رژیم صهیونی پشتیبانی می شود؛ ۱- خیلج فارس و تنگه هرمز . ۲- کریدورهای هوایی که از آسمان ایران می گذرد . ملت انتظار دارد؛ شورای عالی دفاع، نیروهای مسلح. دولت و مجلس. این دو راه را بصورت دقیق و کامل مورد کاوش قرار دهند. در صورت کمک رسانی از این دو مسیر به رژیم صهیونی، با کمک رسانان بشدت مقابله شود . ملت منتظر اقدام فوری شورای عالی دفاع است . علیرضا تنهای کیسمی ۳ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
هوالحبیب مطالبه ملت بر اساس فرمان ابلاغی امام خامنه ای حفظه الله. تذکر ؛ حمایت ملت از قوای سه گانه و سایر ارکان حاکمیت ، مطلق نیست. فقط در گرو حرکت در مسیر اجرای فرامین و تدابیر حضرت اقا است. امیدوارم شورای عالی دفاع ، نیروهای مسلح، دولت ، مجلس و نخبگان جامعه در مسیر اجرای فرمان حضرت اقا حرکت کنند تا از حمایت ملت برخوردار شوند. بدون شک ملت نیز ناظر و مطالبه گر اجرای فرامین حضرت اقا خواهد کرد. "باید در مقابل این (رژیم صهیونی) ایستاد. ایستادگی هم به زبان نیست که دولتها بگویند که؛ ما مخالفیم، محکوم میکنیم. حتّی دولت فرانسه، دولت انگلیس و دیگران هم محکوم کردند ــ این فایده‌ای ندارد؛ بایستی راه کمک رساندن به رژیم صهیونیستی بسته بشود؛ راه کمک به آنها بسته بشود. این کاری که امروز مردم شجاع یمن انجام میدهند، کار درست است؛ کار درستْ آن است. در مقابل جنایتی که سران رژیم صهیونی انجام میدهند، هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه راه‌های کمک به آنها بکلّی از همه‌طرف مسدود بشود." ( امام خامنه ای - ۲ شهریور ۱۴۰۴). موضوع مطالبه گری ملت ؛ بر اساس اخبار و اطلاعات عمومی ، در محدوده جغرافیای ایران از دو راه آشکار رژیم صهیونی پشتیبانی می شود؛ ۱- خیلج فارس و تنگه هرمز . ۲- کریدورهای هوایی که از آسمان ایران می گذرد . ملت انتظار دارد؛ شورای عالی دفاع، نیروهای مسلح. دولت و مجلس. این دو راه را بصورت دقیق و کامل مورد کاوش قرار دهند. در صورت کمک رسانی از این دو مسیر به رژیم صهیونی، با کمک رسانان بشدت مقابله شود . ملت منتظر اقدام فوری شورای عالی دفاع است . علیرضا تنهای کیسمی ۳ شهریور ۱۴۰۴ https://t.me/alirezatanha_110 https://eitaa.com/alirezatanha110 Instagram.com/tanhaie_ir
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴نعیم‌ قاسم: آمریکا طرح اخراج مردم جنوب لبنان را دنبال می‌کند 🔹‌️ واشنگتن از تجهیز ارتش برای مقابله با اسرائیل جلوگیری کرد 🔹‌دبیرکل حزب‌الله لبنان:ایالات متحده طی سال‌های اخیر با اعمال تحریم‌ها، کارشکنی در بازسازی و جلوگیری از ورود کمک‌های خارجی، عملاً مانع بهبود اوضاع لبنان شده است. 🔹‌آمریکا تنها اجازه داده ارتش لبنان تا سطحی محدود مسلح شود، اما از تجهیز آن برای مقابله با رژیم صهیونیستی جلوگیری کرده است. 🔹‌از سال ۲۰۱۹ تاکنون، بسیاری از بحران‌ها، فسادها و فروپاشی‌های داخلی با حمایت و نظارت آمریکا تشدید شده است. حتی برخی از اعتراضات و ناآرامی‌ها با برنامه‌ریزی و هدایت مستقیم واشنگتن شکل گرفته‌اند. 🔹‌اکنون نیز آمریکا در پی ایجاد یک منطقه اقتصادی در جنوب لبنان است تا زمینه اخراج ساکنان بومی و واگذاری آن به اسرائیل را فراهم کند. 🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_سیاسی_راهبردی_جنگهای_ترکیبی_شناختی_نظام_سلطه_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
در هفته دولت یاد شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و رئیسی عزیز خادم‌الرّضا وباهنر را گرامی می داریم 💐💐💐💐
تعیین‌ تکلیف یا تعلیق مکانیسم ماش؟! ✔️در لابه‌لای آغاز دور جدید مذاکرات و تهدید تروئیکای اروپایی مبنی بر فعال‌سازی ، یک پرسش کلیدی پیش روی اقتصاد ایران قرار گرفته است: آیا ادامه فضای روانی ناشی از تهدید فعال‌سازی این مکانیسم به سود اقتصاد کشور است یا بهتر است که موضوع مکانیسم ماشه تعیین‌ تکلیف شود و کشور، با عبور از شوک اولیه، و فعالان آن را از بلاتکلیفی خارج نماید. 🔹دیروز دبیر شورای عالی امنیت ملی در سخنانی اشاره داشتند: «بعضی از کشورها این پیشنهاد را—تمدید مکانیسم ماشه—داده‌اند، امّا ایران قائل به این نیست؛ یعنی معتقد است که این هم یک ترتیب جدیدی می‌شود که هر از گاهی بیایند بگویند خب حالا شش ماه شد، دفعۀ بعد یک سال بشود.» 🔹تردیدی نیست که فعال‌سازی مکانیسم ماشه چالشی روانی برای اقتصاد ایران به‌شمار می‌رود؛ با این وجود، تداوم سایه این تهدید بر اقتصاد، مضرات بیشتری نسبت به فعال‌سازی آن توسط اروپا دارد. به عبارتی، ادامه فضای مبهم و نامطمئن، مانع شکل‌گیری تصمیم‌های کلان اقتصادی، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و حتی سیاست‌گذاری منسجم می‌شود. بدتر آنکه عدم تعیین‌ تکلیف، افق آینده را برای فعالان اقتصادی تیره می‌سازد و «انتظار برای بدتر شدن اوضاع» به یک متغیر روانی منفی بدل می‌گردد. 🔹باید توجه کرد که در عمل، بخش زیادی از تحریم‌هایی که ممکن است تحت این عنوان بازگردند، پیشاپیش توسط آمریکا و اروپا اعمال شده‌اند. همچنین با توجه به رویکرد فعلی برخی کشورها، امکان اجماع جهانی برای اجرای مؤثر تحریم‌ها چندان قوی نیست. نمونه‌ای مهم از این موضع‌گیری را می‌توان در رفتار اخیر روسیه در شورای امنیت مشاهده کرد، جایی که مسکو با استفاده از حق وتوی خود، مانع از تمدید مأموریت هیئت کارشناسی نظارت بر تحریم‌های کره شمالی شد. این اقدام نشان داد که فعال‌سازی مکانیسم ماشه در شرایط فعلی، مانند «تفنگی با فشنگی نه چندان مؤثر» خواهد بود. 🔹تجربه یک دهه اخیر اقتصاد ایران نشان می‌دهد که با وجود فشارهای خارجی، شوک‌های اقتصادی گذرا هستند؛ البته به شرط آنکه سیاست‌گذار داخلی به جای انفعال، مسیر سازگاری فعال و تدبیر را در پیش گیرد. از منظر هزینه-فایده، عبور از شوک مکانیسم ماشه و بازگشت به یک وضعیت با ثبات—ولو تحریمی—به مراتب بهتر از ادامه بلاتکلیفی و کش‌دار شدن فضای ابهام است. یک نکته روشن است: اقتصاد ایران بیش از تحریم، از بی‌تصمیمی و بلاتکلیفی ضربه خورده است.
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضع امروز ایت‌الله اژه‌ای نشان می‌دهد⁉️ عملیات اتاق جنگ روانی وفاق که با ایجاد نویز و سروصدا دنبال به حاشیه بردن پیام اصلی سخنرانی دیروز رهبری بودشکست خورده. به نظر پیام اصلی سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای دریافت شده: پیام اتحاد مقدس حول دفاع ملی و لزوم ایستادگی قاطع مقابل تسلیم طلبان.
محمود محبوبی فر: ‌ ✍بی شرفی و فحشای سیاسی یعنی خودشان با دروغ و هوچی‌گری مذاکره ذلیلانه را بر کشور تحمیل کنند تا وسط مذاکره تحریم روی تحریم بنشیند و دشمن گستاخ‌تر شود و حمله نظامی هم بکند و ملت تاوانش را بدهند؛ اما باز هم بجای خجالت و عذرخواهی از مردم، طلبکارانه نظام و انقلاب را متهم کنند و بنویسند که "از امت اسلامی نفرین ماند و از ایران ویرانه" و با پررویی از تنفر بگویند! این دیگر جریان سیاسی نیست، که فحشای سیاسی و خط براندازی‌ست. اما واقعیت تلخ این‌ست که علت پررویی و وقاحت این‌ها نه توان فکری و نه جایگاه اجتماعی‌شان، بلکه رها شدن‌شان توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی‌ست. اگر این سرمایه های انسانی موساد در پوشش فعال سیاسی، به موقع مهار می‌شدند، امروز با چنین گستاخی در نقش ستون پنجم دشمن عمل نمیکردند و در بزنگاه‌ها صراحتاً تبدیل به سربازان رسانه‌ای دشمن نمیشدند! 👇👇👇ادامه
توییت بازها میگن این توییت مربوط به چند روز قبل هست. من تازه دیدم و لازم بود براش بنویسم. فرقی نداره مهم اصل این وقاحت هست که باید پاسخ داده میشد. اما جمله آخر رو که نوشتم (بعد از تاکید امروز آقای اژه ای) حذف کردم. اما واقعا وقاحت تا چه حد؟ طرف در این نظام مسئولیت بگیره ه و شوهرش هم علیرغم عدم صلاحیت در انتخابات مجلس، امروز توسط وزیر نفت پست بگیره و تا کمر سر در آخور داشته باشه، اما همچنان لجن پرانی علیه این نظام هم بکنه. اگر انقلاب اسلامی نبود این زن نهایتش امروز باید در روستاهای مسجد سلیمان میرفت باغ مردم توت موزی‌مشکی چینی و البالو چینی و گلابی چینی؛ حالا به برکت این انقلاب و نظام که به زن جایگاه ویژه داده به نمایندگی مجلس و استادی دانشگاه و مسئولیتهای دیگه رسیده و همچنان بجای قدردانی لگد میزنه. چقدر وقیح هستن بعضیها. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_درجنگ_ترکیبی_شناختی_کمیته_عالی_فجازی    کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 کانال شماره ۴ @ج_رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/