بسماللهالرحمنالرحیم
بیانیه جمعیت رزمنده مدافع انقااب اسلامی استان گلستان
در روزهای اخیر، اتحادیه اروپا با اقدامی خصمانه و مداخلهجویانه، تهدید به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به «سازمانهای تروریستی» کرده و متأسفانه این تهدید را در سطحی عملیاتی پیگیری نموده است. این اقدام، نهتنها مغایر اصول بدیهی حقوق بینالملل است، بلکه تعرضی آشکار به حاکمیت، امنیت ملی و نهاد رسمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود.
در چنین شرایطی، انتظار میرفت پاسخ دولت و مجلس، متناسب با سطح تهدید و ماهیت ضدامنیتی این اقدام باشد. صدور بیانیههای صرفاً ادبی، کلی و فاقد ضمانت اجرایی، آن هم در برابر اقدامی واقعی و عملی، نه بازدارنده است و نه در شأن جمهوری اسلامی ایران.
وقتی طرف مقابل دست به اقدام عملی میزند و یکی از ارکان رسمی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار میدهد، پاسخ نمیتواند محدود به «محکوم میکنیم»، «غیرقانونی میدانیم» و «تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد» باشد؛ بدون آنکه خطوط قرمز، هزینهها و تبعات این اقدام برای طرف مقابل بهصورت شفاف و عملی تبیین شود.
دیپلماسیِ فاقد خط قرمز و حد و مرز مشخص، به اقدامی نمادین و بیاثر تبدیل میشود. این در حالی است که دشمنان جمهوری اسلامی با صراحت، از خطوط قرمز امنیتی عبور میکنند. پرسش جدی اینجاست:
آیا تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران نیست؟
اگر این اقدام عبور از خط قرمز نیست، پس خطوط قرمز ما کجاست؟
و اگر هست، چرا واکنشها در تراز این تهدید تعریف نمیشود؟
شهید والامقام دکتر امیرعبداللهیان، در مقاطع حساس، با تشخیص دقیق عبور دشمن از خطوط قرمز امنیت ملی، واکنشهایی بازدارنده و مؤثر را رقم زد. امروز نیز انتظار میرود همان درک، قاطعیت و صراحت در تصمیمگیریها دیده شود.
از مسئولان ذیربط انتظار میرود بهصورت شفاف به افکار عمومی پاسخ دهند و با اقدامات عملی، بازدارنده و متناسب، به اتحادیه اروپا و هر طرف متجاوز دیگری تفهیم کنند که جمهوری اسلامی ایران در برابر تعرض به نهادهای رسمی و امنیت ملی خود، منفعل نخواهد بود.
بیتردید، تنها از مسیر اقدام قاطع و روشن است که میتوان مانع تکرار چنین جسارتهایی شد.
#جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان گلستان (رزما)
https://eitaa.com/joinchat/384828769C65d0d3788f
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
فقط حرف نزنید ، غیرت نشان دهید .
از دولت و مجلس و شعام می خواهیم؛
در پاسخ به اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا در اعلام تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک سازمان رسمی بین المللی و از ارکان اصلی نظام ج.ا.ا است، فقط بیانیه ندهند ،
موارد زیر را علیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که به این مصوبه رای مثبت داده اند اجرایی نمایند ؛
۱- منبعد تمام وابستگان نظامی در سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی، از پاسداران شاغل در سپاه انتخاب شوند.
۲- متقابلا تمام سازمانهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی این کشورها را جز سازمانهای تروریستی اعلام کنید.
۳- تمام عناصر وابسته به بخش های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشورهای عضو اتحادیه اروپا که در سفارت خانه های این کشورها در تهران حضور دارند ، تروریست اعلام نموده و ظرف ۴۸ ساعت از کشور ما اخراج کنید.
۴- هر گونه فعالیت این سفارت خانه ها، قبل از ساعت ۸ صبح و بعد از ساعت ۱۴ ممنوع شود.
۵- اعضای این سفارت خانه ها فقط تا ساعت ۱۸ حق تردد در بیرون از سفارت و منازل و اماکن وابسته به خود را دارند .
۶- هر گونه تردد اعضای این سفارت خانه خارج از محدوده شهر تهران ممنوع است.
۷- به هنگام نیاز برای تردد و فعالیت خارج از موارد فوق، الزاما باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست مجوز نمایند .
ضمنا؛
اجرای این موارد را به وزارت خارجه جمهوری.ا.ا واگذار نکنید .
- بعضا خودشان دو تابعیتی بوده و انجا را محل زندگی خود انتخاب کرده اند .
- خانواده ها و اقوام بعضی از اعضای وزارت امور خارجه ما ، در ابن کشورها ساکن هستند، لذا جهت حمایت از خانواده و اقوام خود که در اروپا ساکنند ، دارای مراوده عرفی با این سفارت خانه ها بوده و قادر به تعقیب منویات نظام ما نیستند.
- حتی اگر اروپایی ها ، علیه کل ملت ایران هم اقدامی انجام دهند ، این جماعت وابسته و پیوسته ، اقدامی که اروپایی ها را تحت فشار قرار دهد ، انجام نمی دهند .
علیرضا تنهای کیسمی
۱۱ بهمن ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با تله ای که برای ما پهن کردن، دستگاه قضا در دوراهی عدالت و مصلحت گیر خواهد کرد.
629.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نماینده رژیم صهیونیستی پرچم انصارالله را به شورای امنیت برد بعد ببینید چه نکته ی مهمی میگه ، خط آخر اینپرچم رو نشون میده بخونید
🔸سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، با بردن پرچم انصارالله یمن به جلسۀ شورای امنیت سازمان ملل، گفت این گروه برای «زمین یا مرز» نمیجنگد، بلکه با انگیزههای ایدئولوژیک عمل میکند.
#الله اکبر
#الموت آمریکا
#الموت اسرائیل
#النصر للاسلام
ج رزما خراسان شمالی
هدایت شده از @ج_رزما_آذربایجان_شرقی
بیانیه جمعیت مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی
در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه در درج نام سپاه در لیست تروریستی
بسمالله الرحمن الرحیم
«وَ أَعِدّوا لَهُم مَا اسْتَطَعْتُم مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ» (انفال / ۶۰)
ملت غیور ایران اسلامی بهخوبی میداند که اگر امروز پرچم عزت، امنیت و کرامت در این سرزمین و منطقه برافراشته است، مرهون ایستادگی مجاهدانی است که با روح الهی و عزم ولایی، در لباس سبز پاسداری از انقلاب، جان خویش را سپر ملت کردند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار ماندگار امام خمینی(ره) و مجری عملی وصیت ایشان است که فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.»
اکنون همان دستهای آلودهای که دیروز داعش و جبههالنصره را به جان ملتهای مظلوم انداختند، امروز با وقاحتی آشکار نام سپاه را در فهرستهای ساختگی تروریستی میگنجانند؛ غافل از آنکه اگر سپاه نبود، امروز داعش در جهان، نوامیس شما را به بردگی میبرد و صدای اذان در هیچ مسجدی شنیده نمیشد.
سپاه، نماد امت «الذین یجاهدون فی سبیل الله» است
قرآن کریم میفرماید:
> «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَ يُقْتَلُونَ» (توبه / ۱۱۱)
این آیه، تجسم حقیقی پاسداران انقلاب است؛ مردانی که در جبهههای مقاومت اسلامی از سوریه تا عراق، و در دفاع از ملت ایران در برابر فتنهها، جان خود را فدای آرمان توحید کردند.
تحریم سپاه، تحریم امنیت و عزت ملت ایران است
سپاه امروز نه فقط بازوی نظامی مقاومت، بلکه نماد عقلانیت انقلابی، آبادانی، و خودکفایی در عرصههای دفاعی، علمی و سازندگی است. دشمنان با تروریست نامیدن سپاه، در واقع ملت ایران را هدف گرفتهاند؛ چراکه سپاه فرزند همین ملت است، نه یک نیروی بیگانه.
هشدار به مجامع غربی و مدعیان حقوق بشر
جمعیت مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی اقدام سیاسی و غیرقانونی غرب در درج نام سپاه در فهرستهای تروریستی را نقض آشکار منشور ملل متحد و اصل احترام به حاکمیت ملتها میداند و هشدار میدهد که چنین اقدامات خصمانهای موجب افزایش نفرت ملتهای جهان از سیاستهای استعماری و ریاکارانه آنان خواهد شد.
سپاه، مایه دلگرمی مستضعفان جهان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها نیروی نظامی، بلکه «مکتب مقاومت» است؛
تداوم مسیر ابوالفضلالعباس(ع) در دفاع از حریم ولایت، و ترجمان عملی فرمایش امیرالمؤمنین علی(ع): «كُونُوا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً» (نهجالبلاغه، نامه ۴۷)
هر جا مظلومی فریاد زده است، ردّ پای پاسداران انقلاب دیده میشود؛ از نابودی داعش در موصل و البوکمال، تا امدادرسانی به مردم زلزلهزده کرمانشاه و سیلزده گلستان.
جمعیت مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان اعلام میدارد:
1. با همه توان در کنار سپاه پاسداران میایستیم.
2. هرگونه اقدام علیه سپاه را توهین به ملت بزرگ ایران میدانیم.
3. خواستار واکنش عملی و هماهنگ مجلس، دولت، و دستگاه دیپلماسی در برابر این اقدام غیرقانونی هستیم.
4. از همه ملتهای آزاده جهان دعوت میکنیم تا در کنار ایران اسلامی و سپاه پاسداران بایستند و چهره واقعی استکبار را به دنیا نشان دهند.
«أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ» (مجادله / ۲۲)
جمعیت مدافع انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی
تبریز – بهمنماه ۱۴۰۴
@Razmaazar
هدایت شده از ( ایرانِ قَوی ).♾️
چرا اتحادیه اروپا،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سازمان تروریستی اعلام کرد؟
چون
♻️ سپاه یعنی...
سپاه یعنی دفاع از مردم
سپاه یعنی جنگ سایبری
سپاه یعنی مبارزه با داعش
سپاه یعنی دور زدن تحریمها
سپاه یعنی ساخت پلهای عظیم
سپاه یعنی غیرت دفاع از حرمین
سپاه یعنی خودکفایی تسلیحاتی
سپاه یعنی فناوری نوین در عرصه نانو
سپاه یعنی ساخت جاده، اتوبان، تونل
سپاه یعنی غیرت انتقام از خون شهدا
سپاه یعنی ساخت ماهوارهبر و ماهواره
سپاه یعنی موشکهای بالستیک نقطهزن
سپاه یعنی حضور در هجوم فرهنگی غرب
سپاه یعنی تربیت جوانان امام حسینی(ع)
سپاه یعنی حفاظت از پروازهای داخلی و خارجی
سپاه یعنی قایق های تندروی توپدار و پهپاددار
سپاه یعنی صیانت از هوا، دریا، مرز، شهر و روستا
سپاه یعنی بهترین گلهای جوان گمنام پرپر شده
سپاه یعنی انهدام ضد انقلاب های داخلی و خارجی
سپاه یعنی ایجاد بسیج در کشورهای حوزه مقاومت
سپاه یعنی ساخت مسکن محرومین در سیل و زلزله
سپاه یعنی کابوس امریکا و اسراییل و دشمنان خارجی
سپاه یعنی اولین حضور بین مردم مصیبت دیده کشور
سپاه یعنی ساخت سدهای عظیم خاکی و بتنی پیشرفته
سپاه یعنی یاور مسلمانان و مردم مظلوم کشورهای دنیا
سپاه یعنی کمک به درمان نیازمندان با ساخت بیمارستان
سپاه یعنی پهپادهای رزمی و شناسایی و جنگ الکترونیکی
سپاه یعنی مبارزه با مفاسد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی
سپاه یعنی کابوس مفسدان و جاسوسان در داخل و خارج از کشور
سپاه یعنی خودکفایی در بنزین با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس
سپاه یعنی حفاظت از منافع ایران در خلیج همیشه فارس و دریاهای دوردست
سپاه یعنی ...
#ایرانِ_قوی_عضو_شوید👇
@Irane_ghavii🔜#ایران_قوی🇮🇷
🔺بیانیه هیات دولت در محکومیت تصمیم اتحادیه اروپا درباره سپاه پاسداران: سپاه نه تنها یک مجموعه نظامی دفاعی که یک ساختار میهنی است
هیئت دولت:
🔹اتحادیه اروپا قدم در مسیری اشتباه گذاشته است.
🔹سپاه پاسداران نه تنها یک مجموعه نظامی دفاعی که یک ساختار میهنی است که مقوم امنیت ملی و همکاریهای منطقهای علیه هرگونه تهدید تروریستی است.
🔹نمیتوان مبارزه با تروریسم را تبدیل به بازیچه سیاسی و آلوده به امیال غیرقانونی کرد.
🔹نهادهای میهنی و مذهبی و نمادهای حاکمیت ملی و دفاع سرزمینی، همواره مورد حمایت همه ارکان نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران بوده و خواهند بود.
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_جنگ_شناختی_رسانه_ای_بین_الملل_جبهه_مقاومت_اسلامی_کمیته_عالی_فجازی #ج_رزما
کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
🔵 سخنان حسین صمصامی، اقتصاددان و نماینده تهران درباره حذف ارز کالاهای اساسی و اعتراضات اخیر: در ماجرای پنجشنبه سیاه، آقای رئیس جمهور و آقای رئیس مجلس مقصر هستند/ وقتی به آقای قالیباف انتقاد کردم بهم گفت حرف مفت نزن و مزخرف نگو!
◽️ به آقای قالیباف گفتم این کار (حذف ارز کالاهای اساسی) درست نیست، دیدید چه تورم و گرانی درست شد؟ آقای قالیباف گفت من با افتخار این کار رو کردم و تا انتها هم پاش میایستم، گفتم مردم چی؟ با عصبانیت گفت "حرف مفت نزن و مزخرف نگو" و گفت نطق اخیر شما باعث تشویق مردم به آمدن به خیابانها بود!
◽️ تمام کسایی که بانی این سیاست(حذف ارز کالاهای اساسی) بودند و موجب شدند این اتفاق بیفتد در خون تمام کشتهشدگان و شهدای ما شریک هستند و باید پاسخ دهند، بنده در روز قیامت یقه آنها را میگیرم.
📌 علی برکت الله
✍محمد کاظمی
هدایت شده از عبدالله نوری پور
🔴قطعا میرزاکوچک خان فرمانده بزرگ نهضت جنگل، دشمن شماره ۱ پهلویچیها محسوب میشد و میشود..!
#فتنه_امریکایی
#مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷 #یالثاراتالحسین
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️سگ اسرائیل در کاخ سفید
⚠️شیطان در کاخ سفید ترامپ را شستشوی مغزی میدهد...
⚠️آیتالله دیکتاتور است، غیر نظامیان را پایمال میکند..آمریکا را تهدید میکند..او بمب میسازد تا آمریکائیان و اروپائیان را بکشد..باید به ایران حمله کنی..
⚠️ترامپ: باشه ولی، ما صنعت هسته ای ایران را نابود کردیم، چطوری آمریکا را تهدید میکند..
وضع داخلی در آمریکا مشکلات داریم...
⚠️نتانیاهو : بمن گوش کن دونالد؛ رضا پهلوی پشتیبانان و دوستداران عظیمی در داخل ایران دارد، او توانایی سرنگونی رژیم ایران را دارد...باید به ایران حمله کنی..آمریکا به اسرائیل نیاز دارد...
🔹🔺️ویدئو بطور وسیعی وایرال شده بین کاربران آمریکایی!!..
#جنگ_روایتها
#جنگ_نرم_افزاری
#جنگ_نرم_ضدصهیونیزم
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_امور_اطلاعاتی_عملیات_روانی_جنگ_ترکیبی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
✅ اتحادیه اروپا، ساترا را تحریم کرد.
🔹آسوشیتدپرس: اروپا ۱۵ مقام ایرانی از جمله فرماندهان ارشد سپاه و ۶ سازمان ایرانی شامل نهادهای مسئول نظارت بر محتوای آنلاین(ساترا) را به فهرست تحریمی خود افزود.
🆔️@J.RAZMAA
@تحرکات_نظام_سلطه_بین_الملل_درجنگ_نرم_افزاری_رسانه_ای_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از 🇮🇷 جمعیت رزما خراسان 🇮🇷
آقای استاندار
رییس محترم سازمان بازرسی
دادستان محترم
⁉️آیا مردم حق ندارند از رفتارهای بروکراسی اداری شما به ستوه بیایند؟
⁉️امروز کارمندی(بازنشسته نیروهای مسلح) می گفت،برای یک وام ۲۰۰ میلیون تومانی که با گردشکار خودم تعلق گرفته به بانک... که خود ۲۰ سال است با آن بانک کار مالی می کنم، مراجعه کردم که پس از چهارماه انتظار و گردش مالی، با این برگ مزخرف برای دریافت وام روبرو شدم!
⁉️نه برای ،بیست میلیارد تومان که، دویست میلیون تومان یعنی یک سکه بهار آزادی و...!!
✔️آیا این پاسداشت کرامت انسان است؟
✔️آیا این قانون درست است؟؟
✔️این قانون مال این مبالغ بی ارزش است؟؟(آیا این سختگیری برای اختلاسها و وامهای کلان هم انجام میشود)
✔️آیا این رفتارها ناراضی کردن مردم از نظام نیست؟؟؟
🔹آخه یک کارمند حقوق بگیر ،برای۲۰۰میلیون تومان، با چنین چالش بزرگ؟!؟
✔️آقایان،مردم را دریابید
#اندکی_تفکر
#جمعیت_رزمنده_مدافع_انقلاب_اسلامی #قرارگاهمطالباترهبریومردم