eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
20.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▶️هنرمند ژاپنی دوباره شاهکار کرده! ⏺او عواقب جنگ در خلیج فارس را در صورت حمله دشمن آمریکایی/صهیونی به ایران به تصویر می‌کشد!.. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_جنگ_شناختی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
🎤 همخوانی هزاران نفری سرود «ای شاه خائن» در راهپیمایی ۲۲ بهمن 🔻 مکتب حاج‌قاسم برگزار می‌کند؛ راه‌اندازی دستهٔ «لشگر سلیمانی» و همخوانی شعارهای انقلابی با مداحی حاج مهدی رسولی و حاج میثم مطیعی ⏰ زمان: ۲۲ بهمن ۱۴۰۴ 📍 مبدأ: خیابان ۱۶ آذر تقاطع ادوارد براون | ساعت ۹صبح 📍 مقصد: غرفه مکتب حاج‌قاسم | خیابان آزادی، مقابل دانشگاه سوره @Soleimany_ir
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راهپیمایی «لشکر سلیمانی» در ۲۲ بهمن‌ماه 🔻 به همت مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود؛ همخوانی هزاران نفری سرود «ای شاه خائن» 🔻 با حضور حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی 🔻 حرکت از خیابان ۱۶ آذر به سمت غرفه مکتب حاج قاسم در خیابان آزادی، مقابل دانشگاه سوره | ساعت ۹ صبح @Soleimany_ir
مؤسسۀ امنیت ملی اسرائیل: پهلوی نه، اصلاح‌طلبان برای گذار از حکومت تلاش می‌کنند 🔹 مؤسسۀ امنیت ملی اسرائیل (INSS) در گزارشی با عنوان «آیا اصلاح‌طلبان، پاسخ کسانی هستند که به‌دنبال جایگزینی برای حکومت آیت‌الله‌ها می‌گردند؟» به بررسی نقش چهره‌های اصلاح‌طلب در سناریوهای احتمالی آیندۀ ایران پرداخته است. 🔹 این مؤسسۀ صهیونیستی می‌نویسد: «اعتراضات اخیر موجب تغییرات رادیکال در اردوگاه اصلاح‌طلبان شده است. چهره‌های ارشد این جریان که پیش‌تر به گفتمانی محتاطانه و خویشتن‌دار پایبند بودند و وفاداری خود را به اصول بنیادین جمهوری اسلامی اعلام می‌کردند، در روزهای اخیر مواضعی گرفته‌اند که مبانی سیاسی حکومت فعلی را به چالش می‌کشد.» 🔹 این گزارش تأکید می‌کند: «اصلاح‌طلبان تلاش‌های خود را برای معرفی خویش به‌عنوان یک جایگزین بالقوۀ حاکمیت از سر گرفته‌اند. این بازیگران می‌توانند ستون فقرات ایدئولوژیک مرحلۀ پس از فرسایش حکومت را فراهم آورند و شاید به‌طور موقت، نقش پلی میان مرحله اعتراض و استقرار یک نظم سیاسی جدید را ایفا کنند.» 🔹 مؤسسۀ امنیت ملی اسرائیل در ادامه، اظهارات موسوی، کروبی، تاج‌زاده و روحانی و بیانیۀ جبهۀ اصلاحات را تشریح کرده است: 1️⃣ میرحسین در این گزارش آمده است: «میرحسین موسوی، رهبر مخالفان اصلاح‌طلب و از چهره‌های اصلی جنبش سبز، حکومت ایران را به گمراهی متهم کرده و خواستار برگزاری همه‌پرسی و تدوین یک قرارداد اجتماعی جدید شده است. او همچنین حاکمان ایران را به ارتکاب جنایات سنگین متهم کرده، از نیروهای امنیتی خواسته سلاح‌های خود را زمین بگذارند، از رهبران کشور خواستار کناره‌گیری شده و بر لزوم برگزاری رفراندومی برای تدوین قانون اساسی جدید تأکید کرده است.» 2️⃣ کروبی و تاجزاده موسسه INSS همچنین می‌نویسد: «مهدی کروبی، دیگر رهبر جنبش سبز، اعلام کرده است که رژیم، هرگونه مبنای اخلاقی برای ادامه حکومت بدون رضایت مردم را از دست داده است. او رهبر ایران را مسئول وضعیت وخیم کنونی می‌داند و تأکید می‌کند تنها راه خروج از بحران، به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت مردم از طریق رفراندوم است. در همین چارچوب، مصطفی تاجزاده نیز در نامه‌ای از زندان، سرکوب اعتراضات را بی‌سابقه توصیف کرده است.» 3️⃣ روحانی این مؤسسه امنیتی در واکنش به مواضع اخیر حسن روحانی می‌نویسد: «روحانی انتقادهای تندی را متوجه مقامات کرده و هشدار داده است که تقابل با مردم، کشور را به بن‌بست می‌کشاند. او خواستار اصلاحاتی گسترده و معنادار، توسعه یک نظام حزبی واقعی، برگزاری همه‌پرسی درباره مسائل کلیدی و التزام عملی به تصمیم اکثریت شده و تصریح کرده است که اصلاحات محدود پاسخگوی شرایط کنونی نیست.» 🔸 جبهه اصلاحات نویسنده این گزارش معتقد است: «در طول یک سال گذشته، نشانه‌هایی از فعال‌شدن مجدد اصلاح‌طلبان آشکار شده است. پس از جنگ ۱۲ روزه، جبهه اصلاحات بیانیه‌ای صادر کرد که در آن، مطالبات گسترده‌ای برای تغییر در سیاست داخلی و خارجی ایران مطرح شد؛ از جمله ازسرگیری مذاکرات با ایالات متحده، تعلیق غنی‌سازی اورانیوم، آزادی تمامی زندانیان سیاسی، لغو قانون پوشش اسلامی و حذف سپاه پاسداران از مداخله در سیاست.» 🔸 ناامیدی اسرائیل از پهلوی و امیدواری به اصلاح‌طلبان مؤسسه امنیت ملی اسرائیل پس از بررسی مواضع اصلاح‌طلبان می‌نویسد: «نبود یک اپوزیسیون سازمان‌یافته با رهبری داخلی، مسئله‌ای قابل‌توجه است. بیشتر گروه‌های اپوزیسیون در آمریکا و اروپا فعالیت می‌کنند و غالباً بر اساس خطوط سیاسی، شخصی یا قومی دچار پراکندگی‌اند. سازمان مجاهدین خلق نزد افکار عمومی ایران، خائن و منفور تلقی می‌شود. همچنین مشخص نیست رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، از اجماع لازم برخوردار باشد؛ او همواره در شکل‌دهی به یک اپوزیسیون سازمان‌یافته ناکام بوده است. در مقابل، اصلاح‌طلبان می‌توانند به‌عنوان ستون فقرات ایدئولوژیک مرحله پس از فرسایش رژیم عمل کرده و دست‌کم به‌طور موقت، پلی میان مرحله اعتراض و شکل‌گیری یک نظم سیاسی جدید ایجاد کنند.»
انشاءالله وعده دیدار وحضور در روز ۲۲بهمن حضور ارزشمند مردم انقلابی تیری بر چشم مخالفان جمهوری اسلامی ایران کور شود هر آنکه نتوان دید 🎋🎋🎋🎋 #ج رزما خراسان شمالی
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽آقای قالیباف! از راه غلط برگردید؛شرایط کشور حساس است ابوالقاسم جراره(دبیرکل و نماینده مجلس): نمایندگان هرچه بیشتر مراعات شرایط کشور را میکنند تعامل شما کمتر میشود قانون انتخابات تناسبی شورا با فشار شما روزهای پایانی پارسال تصویب شد؛حالا بدون رای نمایندگان،موضوعات خلاف مصوبه مجلس در شورایعالی امنیت ملی جلو رفته دغدغه ما تسهیل در مشارکت بیشتر مردم در همه امور به ویژه انتخابات است اما روند به سمت دیگر است و نمیتوان مقابل اشتباهات راهبردی سکوت کرد قانون اساسی اجازه واگذاری اختیار قانونگذاری مجلس به دیگران را نداده چرا به قانون احترام نمیگذارید؟مجلس جای اصلاح قانون است،نه پیگیری با اهرم فشار از جای دیگر رهبر حکیم انقلاب در موضوعات حساستر بر مُرِّ قانون اصرار داشته‌اند چرا مقابل خرد جمعی مقاومت کرده و در این وضعیت،هربار با اشتباهی،نمایندگان انقلابی را مجبور به واکنش میکنید؟ نماینده یا باید در مجلس جلوی انحراف از قانون و خسارت به کشور را بگیرد یا در رسانه؛اما برخی منصوبان شما و رسانه‌هایشان هرچه به دهنشان می‌آید،نثار نمایندگان آزاده و ولایتمدار میکنند بدون مرز
*✅بیانیه جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن* جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن، همه آحاد مردم را برای مشارکت گسترده در این حماسه ملی دعوت نموده متن بیانیه بدین شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، جشن چهل و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یادآور خیزشی ماندگار و سرنوشت‌ساز در تاریخ این مرز و بوم است؛ روزی که اراده راسخ ملت ایران، بساط وابستگی و استبداد را در هم پیچید و فصل نوینی از عزت، استقلال و خودباوری ملی را رقم زد. این حرکت عظیم مردمی که فراتر از مرزهای ایران اسلامی به‌عنوان نقطه عطفی در مبارزات حق‌طلبانه ملت‌ها شناخته می‌شود، به روشنی نشان داد که مسیر پیشرفت و اقتدار پایدار، از اتکا به مردم، تقویت سرمایه اجتماعی و بهره‌گیری هوشمندانه از توان داخلی می‌گذرد؛ رویکردی که امروز نیز اساس تحقق استقلال علمی، صیانت از هویت انقلاب اسلامی و پیشرفت دانش‌بنیان کشور است.دلیل اصلی دشمنی نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران، ناتوانی آنان در تحمل ایرانی مستقل، پیشرفته و قدرتمند است. آنان مصلحت خود را در متوقف‌ سازی حرکت علمی کشور و محدود کردن نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای علم و فناوری جهان می‌بینند؛ چراکه علم و دست برتر علمی، راز اصلی اقتدار اقتصادی، سیاسی و نظامی هر کشور به شمار می‌رود.تلاش آمریکا برای بلعیدن ایران و ایستادگی ملت رشید ایران در برابر این طمع ورزی، علت اصلی تقابل ۴۷ ساله است و سیاست فشار حداکثری، تحریم‌های ظالمانه و آرایش اخیر نظامی آمریکا در منطقه نیز در همین چارچوب و با هدف تحمیل تسلیم و توقف حرکت رو به جلوی ملت ایران دنبال می‌شود؛ تلاشی که ماهیت سلطه طلبانه دشمنان را بیش از پیش آشکار ساخته است.در برابر این فشارها، حضور آگاهانه مردم در صحنه و تقویت انسجام و وحدت ملی، مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و تضمین عزت و سربلندی کشور به شمار می‌رود. این حضور معنادار، پیام روشن استقلال، ایستادگی و اقتدار ملت ایران را به جهانیان منتقل می‌کند و بار دیگر ثابت می‌کند که ایران اسلامی با تکیه بر مردم خود، محکم ایستاده و در مسیر عزت و پیشرفت، دشمنان را ناامید خواهد کرد.همانگونه که در پاسخ به فتنه اخیر نیز مردم با حضور میلیونی خود در ۲۲ دی‌ماه که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آن را هم‌سنگ یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن دانستند، مشتی به دهان بدخواهان زدند و حقیقت ملت ایران را به نمایش گذاشتند.فرزندان ملت در جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و ادای احترام به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، از عموم مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه احاد مردم , فرهیخته، دعوت می‌کنند تا با حضوری آگاهانه و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و در صفوف به‌هم‌پیوسته در این راهپیمایی جلوه‌های از ایران مقتدر و ملت پیروز را به نمایش گذاشته مشتی محکم بر دهن دشمنان بکوبند انشالله والسلام علی من اتبع الهدا هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۴
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان دهه فجر انقلاب اسلامی 🌹گرامی باد🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند، ولی خدا نور خود را تمام می‌کند؛ اگر چه کافران کراهت داشته باشند. (صف آیه۸) هنگامی‌که حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه ظهور کند، دین اسلام را بر همه‌ی ادیان مسلّط می‌سازد تا جایی که غیر خدا عبادت نمیشود، و این چنین می‌شود که زمین را از عدل و داد پر می‌کند، چنانکه پیش از آن، آکنده از ظلم و جور شده بود. تفسیر اهل بیت علیهم السلام جلد۱۶، صفحه ۲۲۸ أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
25.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(مشکلات پنهان اقتصادی ⁉️) قوه قضائیه در قضیه بازگشت ارزها کوتاه نمی‌آید؛ آقایان باید پاسخ دهند 🔹محسنی اژه‌ای: به سراغ تراستی‌ها رفته‌ایم؛ تراستی‌هایی که نفت گرفته‌اند و باید ارز حاصل از فروش آن را بازگردانند؛ آقای بانک مرکزی، آقای وزارت اقتصاد، آقای دبیرخانه فلان‌جا، شماها باید در این قضیه پاسخگو باشید. این‌ها مسائل مهم کشور است؛ نمی‌شود گفت که با مدیرانی که در این قضایا دخیل بودند، برخورد نکنید؛ اگر برخورد نشود، تبعات به دنبال دارد. 🔹ما در قضیه بیت‌المال و استیفای حقوق ملت، مصمم هستیم. 🔹افرادی هستند که ارزهای صادراتی را مسترد نکرده‌اند؛ دسته دیگری هستند که ارز دریافت کرده‌اند اما وارداتی نداشته‌اند و ارز دریافتی را نیز بازنگردانده‌اند؛ عناصری هستند که به‌واسطه کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای، ارز دریافت کرده‌اند و ارز را پس نداده‌اند. 🔹ما به این قضایا ورود کرده‌ایم؛ مسئول و بخشی که کارت بازرگانی اجاره‌ای را صادر کرده است، باید پاسخگو باشد؛ نمی‌شود که وقتی ما به سراغ او می‌رویم، گفته شود که بواسطه این پیگیری‌های ما، شجاعت از مسئولان سلب می‌شود!