eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا طاهری نیا
📸 گزارش تصویری هفته در منطقه ۱۱ تهران که با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و ایجاد ارتباط مستقیم و بی‌واسطه شهروندان با مسئولان برگزار گردید. ✅ شبکه اطلاع‌رسانی محمد سراج، نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس. 🟢 پایگاه اطلاع‌رسانی ایتا https://eitaa.com/mohammadseraj1
هدایت شده از  دکتر پیمان فلسفی
⭕️ پایتخت در آستانه بحران آب/ همکاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، کلید مقابله با کم‌آبی 🔹"پیمان فلسفی"، رئیس فراکسیون کشاورزی پویا و امور عشایر و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت: ○ اعتبارات بودجه‌ای برای رفع تشنگی پایتخت کافی نیست. ○ مدیریت بارش‌ها و جلوگیری از هدررفت آب ضروری است. ○ لازم است وزارت نیرو هرچه سریع‌تر لایحه آبخیزداری را ارائه کند تا اعتبارات بخش آب و آبخیزداری به‌صورت متوازن پیش‌بینی، تصویب و برای اجرا ابلاغ شود. ○ بازچرخانی آب در تهران هنوز به‌صورت اصولی انجام نمی‌شود و آب شرب در لوله‌ها، برای مصارف بهداشتی و شست‌وشو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مسئله یکی از مشکلات اساسی شبکه آب است. ○ دولت و مجلس باید نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های آبرسانی، انتقال و توزیع آب، شبکه‌های آبرسانی و حوزه‌های آبریز داشته باشند. 🌐 مشروح خبر @peymanfalsafi
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ درسی که از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ؛ - هم شورای نگهبان باید بیاموزد. - هم قوه قضائیه باید بیاموزد . - هم نهادهای اطلاعاتی و امنیتی باید بیاموزند . براساس واقعیت های غیر قابل انکار، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بسیار بی نظیر بود. در سال ۱۴۰۴ ؛ - هم تهاجم نظامی اسرائیل را داشتیم . - هم تهاجم نظامی امریکا را به میهن اسلامی مان داشتیم ، - هم تورم حداکثری را تجربه کردیم . - هم بی ثباتی شدید اقتصادي را . - هم فتنه و آشوب شدید داخلی داشتیم . - هم دستگیری و بازداشت تعدادی از سران کودتا چی اصلاح طلبان را داشتیم ، (دقیقا چند روز قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن .) - هم حضور سنگین آمریکایی‌ها را در دور تا دور مرزهای خودمان داریم ، همراه با رجز خوانی های سنگین مبنی بر حمله نظامی به ایران ، آن هم به قصد براندازی نظام. - هم تحریم شدید شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام عزای عمومی توسط تمامی گروه‌های معاند و سلبریتی های فاسد و مشهورین را. سوال ؛ - چه شد که مردم ما هم، حضور حداکثری در این راهپیمایی مقدس داشتند؟ - چه شد نتیجه ان تحلیل های انحرافی که مرتب می‌گفتند : اگر هوای گروهها و احزاب سياسی و جریانات انحرافی را در زمانهای خاص نداشته باشید ، مشارکت مردم در انتخابات ها و تظاهرات کاهش می یابد .؟ - مگر همبن دو سه روز قبل خیلی از روزنامه ها ننوشته بودند و سیاسیون تحلیل نکرده بودند که بدلیل برخورد با سران جبهه اصلاحات و همچنین بر خورد شدید با فتنه گران و کودتاگران آمریکایی و صهیونی ، حضور مردم در این راهپیمایی بشدت کاهش خواهد داشت؟ - مگر بسیاری از گروه‌های معارض و شبه معارض و حتی روزنامه های داخلی و. افراد مشهور، این راهپیمایی را تحریم نکرده بودند ؟ چه شد که همه این تحلیلگران و روزنامه ها و گروههای سیاسی و... بشدت توسط مردم مفتضح شدند؟؟ - ایا شورای نگهبان جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با همین اطلاعات و تحلیل های آبکی و انحرافی ، صلاحيت های مشتی اشغال را هم، در انتخابات های مجلس و شورای اسلامی تایید می کرد؟ - ایا قوه قضائیه هم ، بخاطر حفظ انسجام داخلی و ... با همین تحلیل ها ، از برخورد با مدیران ارشد فاسد ، ابر بدهکاران و..‌‌. واهمه داشت؟ - آیا نهادها اطلاعاتی و امنیتی هم، تحت تاثیر اینگونه تحلیل ها، اجازه دادند تعدادی فتنه گر و اشغال هم، در دولت مسئولیت بگیرند ؟ - آیا بخاطر ترس از عدم مشارکت حداکثری مردم در برنامه های نظام ، به مشهورین و بازیگران و بازیکنان تیم های ورزشی و اهالی سینما و غیره مرتب باج می‌دادید و انها را از پرداخت مالیات معاف کردید ؟ اگر نهادی و مسئولی با این تحلیل ها و بخاطر ترس از عدم مشارکت حداکثری مردم ، در انتخابات ها و تظاهرات ، چنین کارهایی کرده باشد ، هم مشرک است و هم احمق. مردم ما برای چهل و هفتمین بار ثابت کردند ؛ اگر تمامی ارکان حاکمیتی و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نظارتی و... محکم بر روی اصول انقلاب اسلامی بایستند ، محکم از باج دهی به احزاب و گروه‌های منحط سیاسی و رقاص ها و ویژه خوارها و دلقک ها و مفسدین اقتصادی و آقازاده های بی شرم، وزرا و وکلای نجومی بگیر و حرام خوار خود داری کنند ، مردم نیز در همه صحنه ها و میدان ها ، پرشور تر وبا انگیزه بیشتری حضور خواهند داشت . راه جلب مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت انقلاب و نظام ، باج دهی و وفاق با گوگوش ها و سروش ها و فتنه گران و حرامخواران نیست . فقط و فقط پاسداری و ایستادن بر روی اصول انقلاب و نظام است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110