eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ انتقاد بر حق بانوان انقلابی به مهاجرانی در مراسم چهلم شهدای اغتشاشات: موتورسواری دغدغه مردم است؟!
هدایت شده از سرباز بدون مرز
🆘🔻 هشدار شماره ۲۶۶ ۲ اسفند ۱۴۰۴ ❌ اصلاح‌طلبان شناخته شده و یا ناشناخته، افراد دارای سابقه نفاق و فتنه، حامیان یا اعضای انجمن حجتیه، اعضای حلقه کیان افراد مرتبط با خاتمی، روحانی، موسوی خوئینی، محقق داماد، منتظری، حسن خمینی و امثال آنها ولو در حد آبدارچی را از مکان زیر در اسرع وقت اخراج کنید: بیت رهبری نهاد ریاست جمهوری ستاد قوه قضائیه مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح ستادهای فرماندهی نیروهای مسلح وزارت اطلاعات برج های مراقبت فرودگاه‌ها اتاق‌های مدیریت نیروگاه‌ها و سدها، برق و آب شهری اتاق کنترل و نظارت سازمان‌های خدماتی و ارتباطی و... خطر نفوذ و ضربه در لحظه خاص جدی است. بعدا نگید که نگفتید!! ❌❌❌❌
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب برخلاف جنگ ۱۲ روزه ، خداوند این بار همه شهدا را از صف های اخر چید. خبر از من ، تحلیل از شما؛ در این فتنه آمریکایی صهیونی شبه کودتا، انتظار داشتم؛ اگر قرار است شهیدی داشته باشیم ( البته امیدوارم در هیچ فتنه و حادثه و ماجرا و حتی جنگ داخلی ، هیچ ایرانی و حتی ایرانیان تروریست هم خونشان بر زمین نریزد) درصدی از شهدا ، از جمع وزرا ، وکلا ، استانداران ، مدیران دولتی ، فرمانداران ، بخشداران و خلاصه از این جمع باشد . نمی دانم چگونه است، از سال ۶۱ ، معمولا از این جمع شهیدی نداریم. شهیدان شاخص ما از این جمع در همه این سالها "شهید رئیسی و یارانش" (که رحمت خدا برهمه آنان باد) ، هستند. مگر قرار نیست هرکس بامش بیش ، برفش هم بیشتر باشد.؟ مگر این وزرا و وکلا بر روی قله های ایمان و تقوا و فداکاری در راه حفاظت از جان و مال مردم‌ و ارزش ها و آرمان‌های انقلاب و نظام قرار ندارند؟؟ مگر این‌ها برای شهادت لایق تر نیستند؟ چرا شهادت به سراغ اینها نیامد؟ الحق و انصاف نسبت به شهدایی که در این فتنه توسط تروریست ها و اغتشاشگران به شهادت رسیدند؛ اختیارات ،مسئوليت ها ، اسم، شهرت و احتمالا دین و ایمان این جماعت بمراتب (با ضریب ۱۰۰ و ۱۰۰۰) بیشتر از همه افرادی است ، که در این فتنه بشهادت رسیدند. زیرا در مقام و جایگاه بالاتری قرار دارند . حتما فقط امتیاز اینها گرفتن امتیازات مادی بیشتر و برخورد داری از حقوق های نجومی بیشتر نیست . حتما از جمع اینها افرادی هستند که خود را برای شهادت اماده کرده و لایق شهادت باشند. حتما مشخصات دیگری هم دارند که بدرد مقابله با فتنه و اغتشاشگران می‌خورد. بهرحال؛ اگر شهادت بسراغ این وزرا و وکلا نمی اید؛ یا اینها مثل وزرا و وکلای قبل از سال ۶۱ نیستند، ( چون تا آنزمان بیشترین شهدای ما از جمع مقامات کشور بودند). یا این تروریست ها و اغتشاشگران جدید ، مثل تروريست های قبل از سال ۶۱ نیستند. بهرحال؛ مشکلی وجود دارد. الله اعلم علیرضا تنهای کیسمی ۱ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110