eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻سخنرانی۲ساعته ترامپ در کنگره، تصویر اختلاف شدید در آمریکا را برجسته نمود. 🔻نمایندگانی که در واکنش به شدت دروغ‌هایش می‌خندیدند، برای تشویق نمی‌ایستادند و اعتراض می‌کردند را دیوانه نامید! 🔻به جای فرمان حمله به ایران در مورد تخم مرغ حرف زد و از ترس خود از رسیدن موشک‌های ایرانی به آمریکا گفت. بیچاره براندازهاکه چقدر منتظر کمک ترامپ بودند... ✍حمیدرضا ابراهیمی
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ خطرناکترین ایرانیان دشمن ملت ایران را بشناسید؛ از بین سه گروه زیر؛ ۱- ايرانيانی که در خیابانها، با سلاح های گرم و سرد، هم وطنان خودشان را بجرم طرفداری از نظام سلاخی می کنند. ۲- ايرانيانی که امریکا را برای حمله به ایران تشویق می کنند. ۳- ايرانيانی که موقع اصلاح جامعه یا مقابله به مثل با دشمنان ایران ، اجازه برخورد حداکثری را نمی دهند . بنظرم سومین گروه از ایرانیان، از همه دشمنان ایران خطرناکترند . زیرا ؛ - گروه اول معمولا بسیار اندک هستند ، در خانه های تیمی زندگی می کنند. دشمنی انها هم مشخص است. - گروه دوم جماعت رقاص ها و هرزه ها و مفسدین هستند، از خودشان کاری بر نمی اید ، در همه کارها عموما نیابت میگیرند ، برای حمله به ایران هم دست به دامن امریکا و رژیم صهیونی شده اند . - واما گروه سوم ؛ اینها از رجال مملکت هستند ، در همین نظام هستند و لز روی حماقت و خیانت ، دانسته یا نادانسته ، جاده صاف کن استحاله یا اضمحلال نظام هستند . - آنگاه که دشمن با سند ۲۰۳۰ به باورهای فرزندان این مملکت حمله کرد ، با تمام توان خود اجازه ندادند بساط ۲۰۳۰ در کشور جمع بشود و تا اخر بر اجرای این سند در مدارس اصرار می کردند. - آنگاه که شبیخون فرهنگی دشمن از طریق فضاهای مجازی مطرح شد ، با تمام توان نه تنها باعث گسترش پلاتفرمهای خارجی در جامعه شدند، بلکه هم با انترنت ملی و هم با پلاتفرم های داخلی، بشدت مبارزه می کردند. - آنگاه که بحث حفظ شان و کرامت اساتید و دانشجویان دانشگاهها مطرح شد ، نه تنها با برنامه های بصیرت افزایی در دانشگاهها مخالفت می کردند، بلکه با حمایت از اساتید فاسد و اخراجی و همینطور دانشجويان حرامزاده و حرامخوار ، محیط دانشگاه را به جزیره اپستین و حیات خلوت خودشان تبدیل کردند. - آنگاه که منافقین ، فتنه ۸۸، فتنه ۱۴۰۱ و دیگر فتنه های خونبار را خلق کردند ، اجازه ندادند با این فتنه گران برخورد و ریشه انها کنده شود . - آنگاه که امریکا و اروپا اقدام به تشدید تحریم ها علیه ایران کردند و رژیم صهیونی اقدام به ترور دانشمندان ما نمود و امریکا اقدام به جمله نظامی به خاک ایران داشت ، همین ها اجازه ندادند، دست های بلند ایران (موشک ها ، گروههای مقاومت و سپاه برون‌مرزی ) با انها مقابله به مثل نموده و تلفات بازدارنده ای را به این دشمنان در آنسوی مرزها وارد کند. اگر ایران در حمله موشکی به پایگاه امریکاییها در عین الاسد عراق، صد کشته از امریکاییها می گرفت ، اگر در جنگ ۱۲ روزه ، جنگ چند روز دیگر استمرار می داشت . اگر بجای زدن پایگاه العدید آمریکا در قطر ، یکی از ناوهای امریکا را با همه نیروهایش نابود می کردیم، ترامپ هرگز جرائت نمی کرد مجددا ایران را تهدید و به مرزهای دریایی ایران نزدیک شود. اینک که این یاداشت را تقدیم می کنم ؛ اکثر روسا و نوچه های این گروههای فشار که جز خطرناکترین دشمنان نظام ما هستند در داخل حاکمیت و در بین رجال نظام ما ، با برخورداری از حداکثر ثروت و قدرت و امکانات و اختیارات ، همچنان صاحب نفوذ ، مسئول و فعال و تصمیم ساز و تصمیم گیرنده بوده و هیچکس شهامت برخورد ، محاکمه و مجازات این خائنین را ندارد. لذا در جمعبندی مسائل کشور ، باید بدانیم؛ خطرناکتر از این ناوها ، این گاو ها ، منافقین ، نفوذی ها و مفسدین داخلی هستند. علیرضا تنهای کیسمی ۶ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
خاتمی: همه اغتشاشگران بازداشتی آزاد شوند!/ دستگیری‌ها و احضارها متوقف شود! 🔹سید محمد خاتمی در جمع مشاوران خودخواستار آزادی همه دستگیرشدگانی شد که جز درماندگی از زندگی و اعتراض اتهامی ندارند. 🔹وی همچنین بر لزوم توقف دستگیری‌ها و احضارها و احیاناً احکام نامناسب برای اندیشمندان، هنرمندان و سیاست‌ورزان بخش‌های مختلف تأکید کرد. ⬅️ لیست مطالبات این چهره باغی بر نظام اسلامی و از سران فتنه صهیونیستی سال ۸۸ ناخواسته این موضوع را به ذهن تداعی می‌کند که پس از شکست فتنه امریکایی و شبه کودتای اخیر نجات بدنه اغتشاش در هر سطحی به اولویت اول بدخواهان ملت ایران تبدیل شده است. موضوعی که رسانه‌های اصلاح طلب هم مانند ۱۴۰۱ به وضوح آن را دنبال می‌کنند. ⬅️ یادآور می شود در سه روز ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ۲۴۲۷ نفر از هموطنان ما در یک عملیات تروریستی بزرگ به شهادت رسیدند، هزاران میلیارد از اموال عمومی و خصوصی تخریب شد و به طور بی‌سابقه‌ای مقدسات مورد احترام مردم ایران هتک حرمت شدند، این خائن باغی همه ندید گرفته است، «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجبارین ✍رضا افروز 🆔️@J.RAZMAA        @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
👈«بَغی» یعنی چه؟ 👈«باغی» چه کسی است؟ 👈«مجازات» بَغی در قانون چیست؟ 👈کدام دادگاه به جرم بغی رسیدگی می کند؟ ✍بَغْی به معنای سرکشی، نافرمانی، خروج و شورش علیه نظام مشروع و حاکم عادل اسلامی است. کسی که مرتکب بغی می‌شود، باغی نامیده می‌شود. طبق قانون، مجازات باغی اعدام و یا حبس تعزیری است که با توجه به شرایط (استفاده یا عدم استفاده از سلاح) متفاوت است. 🔺قانون مجازات اسلامی ماده ۲۸۷: گروهی که در برابر اساس نظام جمهوری اسلامی ایران، قیام مسلحانه کند باغی محسوب می شود و در صورت استفاده از سلاح، اعضای آن به مجازات اعدام محکوم می گردند. ✍همانطور که ملاحظه میکنید مجازات باغی «در صورت استفاده» از سلاح اعدام است. اما در صورتیکه اعضای گروه باغی قبل از درگیری، دستگیر شده و از سلاح استفاده نکنند یا امکان استفاده از آن را پیدا نکنند مجازات آن دیگر اعدام نیست و حبس تعزیری درجه ۵ (بمدت ۲ تا ۵ سال) و یا حبس تعزیری درجه ۳ (بمدت ۱۰ تا ۱۵ سال) را در پی خواهد بود. 🔺قانون مجازات اسلامی ماده ۲۸۸: هرگاه اعضای گروه باغی، «قبل از درگیری و استفاده از سلاح»، دستگیر شوند، چنانچه سازمان و مرکزیت آن وجود داشته باشد به حبس تعزیری درجه سه و در صورتی که سازمان و مرکزیت آن از بین رفته باشد به حبس تعزیری درجه پنج محکوم می شوند. 👌نکته: حبس تعزیری درجه ۳ از حبس تعزیری درجه ۵ سنگین تر (طولانی تر) است. اولی ۱۰ تا ۱۵ سال و دومی ۲ تا ۵ سال. 👈رسیدگی به جرم بغی، پس از تحقیقات و تکمیل پرونده در دادسرا، در دادگاه انقلاب صورت میگیرد. @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
Fagad Gooda: 💢سرگردانی شهروندان سقزی در جست‌وجوی پول نقد 🔹در حالی که هنوز به روز های پرتقاضای پایان سال نرسیده‌ ایم کمبود اسکناس در دستگاه‌ های خودپرداز سقز به معضلی جدی تبدیل شده است. 🔹شهروندانی که برای برداشت مبالغی اندک ساعت‌ها در سطح شهر سرگردان می‌شوند و از نبود پول نقد در عابربانک‌ها و حتی برخی شعب بانکی گلایه دارند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان هستند. 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔻دستگیری‌های ضدفساد در مدیریت شهری سقز؛ 📌 بازداشت چند مدیر شهرداری و تنی چند از اعضای شورای شهر ✔️صبح امروز چند نفر از مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری سقز به همراه تنی چند از اعضای شورای شهر، با دستور مراجع ذی‌ربط و توسط نیروهای اطلاعاتی امنیتی بازداشت شدند؛ اقدامی که به گفته منابع آگاه، در چارچوب مبارزه با مفاسد اقتصادی و تخلفات اداری و مالی صورت گرفته است. ✔️یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد این عملیات با همکاری نهادهای نظارتی و قضایی و با محوریت ادارات اطلاعاتی و امنیتی انجام شده و بخشی از روند پیگیری پرونده‌های مرتبط با صیانت از بیت‌المال و حقوق عمومی شهروندان می باشد. ✔️وی با تأیید این بازداشت‌ها تصریح کرد: این برخوردها در راستای مقابله با جریانات سوءاستفاده‌گر و پاکسازی بسترهای فساد در مدیریت شهری انجام شده و تا روشن شدن ابعاد پرونده و شناسایی تمامی عوامل دخیل ادامه خواهد داشت. ✔️به گفته وی، روند رسیدگی محدود به افراد بازداشت‌شده نخواهد بود و در صورت احراز تخلف، سایر افراد یا بخش‌های مرتبط نیز تحت پیگرد قرار می‌گیرند. ✔️این تحولات در حالی رخ می‌دهد که طی ماه‌های اخیر مطالبات عمومی درباره شفافیت مالی و نحوه مدیریت منابع شهری افزایش یافته و اکنون این اقدام می‌تواند معادلات سیاسی و مدیریتی در شورای شهر و شهرداری سقز را وارد مرحله‌ای تازه کند./شهر انلاین 🆔️@J.RAZMAA @رصد_وتبیین_امور_مطالبه_گری_فسادستیزی_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال شماره ۱ تحلیلی. راهبردی ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
🚩خلاصه رصد آنچه که در فضای مجازی به تحلیل نشسته اند: 🔻 در دو منطقه جنوب شرق و شمال غرب، گروهک‌هایِ تروریستیِ تجزیه‌طلب، با مدیریت ائتلاف ضد ایرانی به ائتلافی جدید رسیده و در کنار کانون‌های شورشی منافقین و گارد جاویدانِ موهوم سلطنت‌طلبان، عملا ستون فقرات PLA را تشکیل داده‌اند؛ ⭕از دیگر سو، تحقیقا یکی بزرگ‌ترین لشگرکشی‌های دو دهه اخیر توسط آمریکا رقم خورده و منطقه شاهد وضعیتی بشدت آستانه‌ای است. در این شرایط حتی یک توافق احتمالی هم می‌تواند بخشی از پازلِ جنگ بزرگ‌تر در محیط پیرامونی و فتنه اکبر در داخل باشد. ⭕همچنان معتقد هستیم خیز بعدی ائتلاف ضد ایرانی در دو ساحت داخلی و خارجی رقم خواهد خورد و اینبار احتمالا علاوه بر تهاجم برون‌مرزی تجزیه طلبان و شورش داخلی، شاهد ستون‌کشی گروهک‌های برون‌مرزی تجزیه طلب در دو منطقه جنوب شرق و شمال غرب به‌سمت شهرهای مهم خواهیم بود. ⭕سال بعد، یک مقطع بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای ایران، منطقه و حتی جهان خواهد بود؛ 💢اگر و به احتمال قریب یقین، از این نقطه به سلامت عبور کنیم، شاهد فروپاشی هژمونی آمریکا و تغییر نظم شیطانی جزیره اپستینِ جهانی خواهیم بود ان‌‌شاءالله. @رصدوتبیین_امور_آینده_پژوهی_راهبردی _بین_الملل_جنگ_ترکیبی_کمیته_فجازی کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa