eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 سؤال بی‌پاسخ در واشنگتن؛ اگر بعد از جنگ ایران باز هم تسلیم نشود چه؟ داگلاس مک‌گرگور، سرهنگ بازنشسته و خُبره استراتژی‌های عملیاتی ارتش آمریکا: 🚨"قرار است یک جنگ هوایی را علیه ایران آغاز کنیم. به‌نظرم می‌توانیم بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های حیاتی ایران را هم منهدم کنیم. اما فکر نمی‌کنم در برابر تمامی نیروهای مسلح ایران، به‌ویژه سایت‌های موشکی ــ متحرک و ثابت ــ چندان موفق باشیم. ⭕️ اما پرسش اصلی این است: این حملات چه زمانی پایان می‌یابد؟ تحت چه شرایطی؟ هیچ‌کس درباره این در آمریکا صحبت نمی‌کند. ما قرار است این کارزار هوایی و موشکی را بر مبنای امتناع ایرانی‌ها از تن دادن به شروطی که گفته‌ایم آغاز کنیم. اما آیا فرض ما این است که پس از دو ماه، سه ماه، چهار ماه یا هر قدر که جنگ طول بکشد، ناگهان ایرانی‌ها خواهند گفت: «تسلیم می‌شویم»؟ من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. ⭕️ بنابراین پرسش واقعی برای رئیس‌جمهور ترامپ این است: شما در موقعیت بسیار دشواری قرار دارید. ارتش آمریکا هر آنچه را که از آن‌ها خواسته‌اید و در توان داشته‌اند انجام داده‌اند. اما اگر این جنگ علیه ایران نتیجه ندهد، چه خواهید کرد؟ و من فکر نمی‌کنم (این جنگ) نتیجه بدهد." ✍«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_جنگ_ترکیبی_تروریستی_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
26.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چطور میشه یک ایرانی که نگهبان سفارت هلند و مسئول رسیدگی به اسب ها و اسطبل اونجا بوده، بشه؟ روایت تصویری جذاب هوش مصنوعی از این واقعه 🆔️@j.razmaa    @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa پایگاه شماره ۶ رزما در تلگرام 🔻 کانال شماره ۶ راهبردی در تلگرام🔻 https://t.me/+xzLcl_-Vacg1MTc8 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♨️ پزشکیان: می‌دانید چرا باعُرضه‌های ما را ترور می‌کنند؟ برای اینکه یک‌عده آدم ضعیف مثل من بمانند و نتوانند به مردم خدمت کنند و دشمن به مردم بگوید دیدید این‌ها نمی‌توانند؟؟ ✍الله اکبر، آقا من دیگه حرفی ندارم 🤗 🆔️@j.razmaa                                @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ‌لینک ویراستی @کمیته_عالی_فجازی 🔻 https://search.eitaa.com/?url=https%3A%2F%2Fvirasty.com%2Fr%2F4P3
شاخ داماد روحانی به استقبال توافق احتمالی رفت؛ دود امید سفید برخواهد خواست؟! لابد مثل برجام!
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
شاخ داماد روحانی به استقبال توافق احتمالی رفت؛ دود امید سفید برخواهد خواست؟! لابد مثل برجام!
✍لعنت بر پدرت، ای مردک گستاخ! لعنت بر آن پدر زنت! آن منافق خائن گستاخ! لعنت به خودت! که وقیحانه جمله رهبری را به تمسخر میگیری! بله! احتمالا جنگ نخواهد شد چون جرأتش را ندارند چون رهبری سالها پیش فرمود دوران بزن و در رو تمام شده و اخیرا هم فرمود اینبار غلطی سر بزند، جنگ منطقه ای خواهد بود! اما جناب داماد، کور خوانده ای! توافقی هم با شیطان بزرگ در حال افول در کار نیست، همان توافق برجام که حاصلی جز خسارت محض و مکانیسم ماشه و بنتن در قلب رأکتور اراک در پی نداشت برای اثبات خیانت و روسیاهی امثال شما تا قرن ها کافی است... کاش بدهید دهانتان را هم بتن بریزند! نه صبر کن دهان یاوه گوی تو، بسیار بی ارزش تر از قلب رأکتور اراک است، دهانت را با کاه گِل باید پر کنند هرچند که چه عرض کنم، کاهِ تنها شاید، دهان کثیفتان را بهتر پر نماید...م.شاکری
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب این نقشه توسعه ارضی و اشغالگری رژیم صهیونیستی در منطقه است. نیت و هدف اصلی از تاسیس رژیم صهیونیستی و انتقال یهودیان بدخیم از سراسر جهان به سرزمین فلسطین، همین بوده و است، تا مانند یک ویروس سرطانی در این منطقه توسعه وضعیت بدهد و این جغرافیا را کم کم و با نیرنگ و چوب و چماق و بمباران و کشتار ساکنان این سرزمین ها، اشغال کند . از همین رو هرکسی؛ چه ایرانی، عراقی ، سوریه ای ، لبنانی ، عرب ، عجم ، کرد ، ترک و.... همراه و همسو و مرتبط با رژیم صهیونیستی باشد و با رفتار و گفتار و قلم خود ، این رژیم خونخوار را در ادامه اشغال سرزمین فلسطین و همچنین در تصرف کشورهای لبنان ، اردن ، سوریه ، عراق ، ایران و... کمک کند ، خائن و در دم باید اعدام و از روی زمین محو شود . علیرضا تنهای کیسمی ۸ اسفند ۱۴۰۴
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
📌گزارش ارسالی یک فعال دانشجویی 🔻 ❌ مسخره کردن دست جانباز امام خامنه ای توسط یک داعشجو این دختر بد
در سال‌های اخیر، نحوه اعطای سهمیه‌های دانشگاهی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به یکی از موضوعات مهم و در عین حال نیازمند بازنگری جدی در نظام آموزشی کشور تبدیل شده است. تردیدی نیست که تکریم این عزیزان و جبران بخشی از ایثار و فداکاری آنان، وظیفه‌ای بدیهی و انکارناپذیر است؛ اما آنچه محل تأمل است، شیوه اجرای این حمایت‌ها و پیامدهای ناخواسته آن در برخی موارد است. واقعیت آن است که در عمل، گاه با اعطای گسترده و بعضاً بدون ضابطه تسهیلات آموزشی، چنین تصور شده که وظیفه نظام در قبال فرزندان شهدا به انجام رسیده است. در حالی‌که انتظار واقعی از این مسیر، صرفاً تأمین امتیازات مادی و آموزشی نیست، بلکه تربیت، هدایت و تهذیب این نسل در راستای ارزش‌ها و آرمان‌های والای پدرانشان است. غفلت از این بُعد مهم، می‌تواند موجب شود که حمایت‌ها به‌جای اثرگذاری مثبت، در برخی موارد به تقویت روحیه مطالبه‌گری نامتوازن و شکل‌گیری نوعی احساس طلبکاری از نظام بینجامد. از سوی دیگر، برخی گزارش‌ها و مشاهدات اجتماعی حاکی از آن است که در بخشی از ناآرامی‌ها و تنش‌های اخیر در محیط‌های دانشگاهی، افرادی از میان بهره‌مندان این سهمیه‌ها نیز حضور داشته‌اند؛ مسئله‌ای که حتی اگر محدود و استثنایی باشد نشان‌دهنده ضرورت بازنگری جدی در شیوه‌های حمایتی و نظارتی است. البته نباید از نظر دور داشت که شمار قابل توجهی از فرزندان شهدا و ایثارگران، با تلاش، تعهد و پایبندی به ارزش‌ها، در مسیر شایسته‌ای گام برداشته و مایه افتخار جامعه‌اند. با این حال، وجود برخی انحرافات حتی در اقلیتی محدود برای نظامی که خود را متعهد به آرمان‌های شهدا می‌داند، قابل اغماض نیست. بر این اساس، به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است که با حفظ احترام کامل به جایگاه رفیع شهدا و خانواده‌های ایشان، سیاست‌های حمایتی از حالت کمی و صرفاً امتیازمحور، به سمت رویکردی کیفی، مشروط و مبتنی بر ارزیابی‌های مستمر علمی و اخلاقی سوق داده شود. ایجاد سازوکارهای دقیق نظارتی، پیوند دادن تسهیلات به عملکرد و تعهد، و توجه جدی به تربیت فرهنگی و ارزشی، می‌تواند از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری کرده و این حمایت‌ها را در مسیر صحیح خود قرار دهد. بدیهی است که هدف از چنین بازنگریی، نه کاهش شأن و منزلت خانواده‌های معظم شهدا، بلکه صیانت از همان آرمان‌هایی است که شهدا برای آن جانفشانی کردند و تضمین اثربخشی واقعی حمایت‌ها در تراز آن ارزش‌هاست.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
در سال‌های اخیر، نحوه اعطای سهمیه‌های دانشگاهی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، به یکی از موضوع
✍ضمن سلام و ارادت و پوزش، اصل حمایت از خانواده شهیدانی که در راه حق و دفاع از وطن جان به جان آفرین تقدیم کرده اند یکی از حداقل حمایتهاست... سهمیه بر اساس اصول و‌ منطقی ایجاد شده و نباید همصدا با برخی معاندان براحتی به آن خدشه وارد نمود!!! هرچند که بنده شخصا هیچ اعتمادی به آمارهای ارائه شده توسط مجموعه تحت امر وزیر علوم ندارم. آنچه مهم است مجازات مجرم است چه با سهمیه باشد چه بی سهمیه، چه دانشجو باشد چه غیر دانشجو، چه روحانی باشد چه غیر روحانی، چه حسن روحانی!!!! مهم محاکمه و مجازات مجرمین است قانون اگر اجرا شود... م.شاکری