eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 اگر من می خواستم «زنده بودن حضرت آقا» را توضیح بدهم، قشنگتر و دقیقتر از این افسر آمریکایی نمی توانستم این کار را بکنم! @jaarchi
◼️ هشدارهای مهم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجتبی مصباح یزدی درباره شرایط کنونی کشور / تعیین هر چه زودتر مسئله رهبری از سوی مجلس خبرگان، ضروری است و برای جامعه آرامش بخش و انسجام آفرین است 🔹نباید فکر کنیم دشمن با شهادت رهبری عظیم الشان، کار خود را تمام شده می داند. خیلی باید هوشیار باشیم. بصیرت لازم است. باید با توطئه های احتمالی مقابله کنیم. 🔹مسئله تعیین رهبری باید با سرعت صورت پذیرد. تعیین هر چه زودتر رهبری از سوی مجلس خبرگان، ضروری است و برای جامعه آرامش بخش و انسجام آفرین است و روح جدیدی در کالبد این امت می دمد. تاخیر در این مسئله، موجب کاهش امید مردم می شود و اقبال مردم به رهبر آینده را می تواند کمتر کند. 🔹این احتمال را بدهیم که لایه های نفوذ بخواهند در تصمیم سازی ها تعلل ایجاد کنند. 🔹قاعدتا دشمن روی مسئله رهبری تمرکز کرده است، از به شهادت رساندن رهبر تعیین شده تا ترویج کسانی که متمایل به غرب هستند یا نصاب لازم برای رهبری نظام را ندارند. 🔹مطرح کردن مسائلی مانند رهبری شورایی وجهی ندارد. رهبری شورایی غیر از آنکه مخالف قانون اساسی ما است، نقض اقتدار و فصل الخطاب بودن رهبری نیز هست. 🔹ممکن است بعضی اینگونه مطرح کنند بخاطر شرایط خاص کشور، فعلا بطور موقت شورای رهبری انتخاب شود و بعدا پیوسته در شیپور رفراندم بدمند که این امر را وجهه قانونی ببخشند. 🔹دشمن قطعا گزینه هایی برای رهبری آینده دارد، همانطور که خودشان هم اعلام کرده اند. قطعا آنها تلاش می کنند گزینه های متمایل به غرب را مطرح کنند یا مردم و تصمیم گیران را به گزینه های حداقلی راضی کنند. 🔹البته کور خوانده اند، ملت در صحنه است و امام عصر(عج) همانطور که در انتخاب خود مقام معظم رهبری دلها را متوجه کردند، ان شاء الله این بار هم همین کار را خواهند کرد. منتهی ما باید در میدان باشیم و وظیفه خودمان را بدانیم و کوتاهی نکنیم. 🔹نباید فراموش کنیم که گزینه اصلی دشمن، قتل و غارت وحشیانه و نابودی کامل است. دشمن نمی خواهد به صغیر و کبیر رحم کند، بخشی با حمله موشکی و مانند آن، و بخش عمده ای هم بوسیله کارهای داعش وار در وسط خیابان. 🔹این جنگ حیثیت وجودی برای هر دو طرف دارد. دشمن تمامی خطوط قرمز را نقض کرده است، چون موجودیت خود را در خطر جدی می بیند. 🔹برای ما هم این جنگ حیثیتی است و مردم را باید متوجه این امر کرد. کوتاه آمدن و سازش و مذاکره دیگر معنایی ندارد. فکر نکنیم اگر سازش کردیم و دنبال آتش بس بودیم، دشمن دست از سر ما برخواهد داشت، او جز به نابودی کامل ما راضی نیست. 🔹دشمن مسائل را به تدریج مطرح می کند، اصراری ندارد همه برنامه هایش را الان بگوید.او قطعا درباره رهبر انتخاب شده، خدشه وارد خواهد کرد. تلاش می کند شایعه پراکنی کند، تلاش می کند دلهای مردم را متزلزل کند، باید هشیار باشیم و تبیین کنیم. 🔹 مردم در سراسر کشور در این لحظات حساس انتخاب رهبری، دست به توسل بردارند و از خداوند بخواهند که همه را در این آزمون بزرگ موفق گرداند. بیانات حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مصباح یزدی در جمع برخی جوانان باتوجه به شرایط کنونی کشور
بیانیه شماره ۲۴ شورای مرکزی @ج_رزما بسم الله قاصم الجبارین 🚩فقاتلوا ائمه الکفر 🚩"سیاست ما عین شهادت ماست " ⭕بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران 🔘باعرض تسلیت و تحیت شهادت حضرت آقا وبیش از۵۰۰ شهید را به محضر امام زمان (عج) ، ملت ایران و جهان اسلام بویژه شیعیان و بخصوص مستضعفان و آزادگان جهان، 🔻متن بیانیه🔻
💢این شهادت  مصداق نفس ذکیه الهی ازخاندان رسول الله (ص)که باز بان روزه و در ماه مبارک رمضان همچون جد بزرگوارش امیرالمومنین علی(ع) بدست شقی ترین دشمن بشریت شهید جاوید گردید، را با چشمانی اشکبار وسینه ای مالا مال از غصه و پر از کینه انتقام و محو اسرائیل و نابودی آمریکا مجدأ تسلیت عرض کرده به استحضار می رساند: 1️⃣ - شهادت حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای رضوان الله تعالي عليه  درحمله دد منشانه والبته هدفمند آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودکش اشغالگر در روز اول "جنگ تحمیلی سوم" آنهم در مکان و محل دفتر رهبری و زندگی رهبرمعظم  که هیچ تفاوتی با محل کار و زندگی مردم عادی نداشت نشان داد که سیاست مقاومت و مبارزه باظلم واستکبار در عین ساده زیستی و پرکاری مقارن با شهادت و همسو با شهادت طلبی است. 2️⃣- شهادت حضرت آقا ، فرماندهان ودانشمندان در دو جنگ تحمیلی اخیر مشخص کرد که هدف دشمن در به شهادت رساندن مسئولان طراز اولِ تاثیر گذار در کشور بوده وهست، دراین میان عملکرد حضرت آقا در تعیین سریع مسئولان و پاسخ قدرتمند به دشمن در جنگ دوم تحمیلی باید سرلوحه شورای رهبری در انتخاب ولی و رهبری توسط خبرگان باشد. 3️⃣- تعیین سریع رهبری توسط خبرگان می تواند ساختار محکم نظام اسلامی را سامان دهد تا امکان استفاده از اشتباه دشمن در تحمیل جنگ و به شهادت رساندن حضرت آقا در مرحله اول با محو اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه فراهم گردد، و در مرحله دوم بسترساز نابودی استکبار شود. ان شاءالله 4️⃣- درپایان ضمن تشکر از نیروهای مسلح شجاع و فداکار و سربازان گمنام امام زمان (عج) می خواهیم تا براساس "سیاست ما عین شهادت ماست"  راهبرد فرماندهی کل قوای شهید که بر محو اسرائیل و اخراج آمریکا در منطقه بود را تا معرفی فرمانده کل قوا ادامه دهند واز هیچ کوششی در این مسیر فرو نگذارند. 5️⃣- برهمین اساس طرح "تغییر تاکتیکی ساختار سیاسی رزما به ساختار دفاعی" را در بیانیه بعدی به اطلاع خواهد رسید. انشاءالله وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ جمعيت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی @ج_رزما ۱۲اسفند ۱۴۰۴ ۱۳ماه رمضان ۱۴۴۷ 🆔️@J.RAZMAA      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
هدایت شده از سرباز انقلاب
💠 مهمترین رویداد روز چهارم جنگ روابط عمومی سپاه: 🔹️عملیات ها و اقدامات نظامی نیروهای مسلح ج.ا از سحرگاه امروز با تمرکز ویژه آتش بر «ارتش آمریکا» و از بستر «دریایی» وارد سطح و لایه تهاجم شدید شدند. 🔹️تهاجم پرتراکم با «موشک های نیمه سنگین» به زیرساخت های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس با هدف صفر شدن قدرت عملیاتی ارتش آمریکا، مهمترین رویداد روز چهارم جنگ است. ـــــــــــــــــــــــ 🚨اخبار فوری جنگ در ایتا 👇 https://eitaa.com/joinchat/537788432Ce87738d2dc
🔹هجوم نیروهای مسلح ایران منحصرا علیه رژیم صهیونی و آمریکاست اطلاعیه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص): 🔹رژیم درحال فروپاشی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، چاره ای جز پذیرش شکست در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ندارند. 🔹صهیونیست ها و آمریکای متجاوز در اقدامی مذبوحانه برای خروج از بن بست، به دنبال حمله به مراکز دیپلماتیک و منافع کشورهای مسلمان منطقه، با هدف متهم سازی جمهوری اسلامی ایران می باشند. 🔹صریحاً اعلام می داریم هجوم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منحصراً علیه رژیم صهیونیستی و اماکن و محل استقرار ارتش متجاوز آمریکای جنایتکار و زیر ساخت های نظامی ، امنیتی و منافع آنها در منطقه است. 🔹طراحی صهیونیست ها و آمریکایی ها در این خصوص برای ایجاد فتنه در منطقه و رهایی از شکست قطعی و خروج از بن بست می باشد. 🔹یادآوری می گردد جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه و مسلمان منطقه هیچ خصومتی نداشته و به حفظ امنیت ملی و منافع مسلمانان، پایبند می باشد. قبلا گفته شده بود زدن سفارت خانه و پالایشگاه‌ توسط صهیونیست‌ها و آمریکایی ها است نه ایران @iransaba
♨️سومین جلسه شورای رهبری برگزار شد ✍ این شورای رهبری قرارست تا کی برقرار باشد؟ اگر برای مجلس خبرگان هزینه میشود دقیقا برای همین روزهاست. برای روز خلاء. برای روزی که کشور نباید حتی یک ساعت در ابهام بماند. فلسفه وجودی خبرگان همین‌ست. اما حالا درست در مقطعی که باید نقش آفرینی ببینیم، خبر میرسد "شورای رهبری" تشکیل شده! شورایی که نه افق زمانی اش معلوم‌ست، نه سازوکار دقیقش برای افکار عمومی تبیین شده، نه گفته میشود این وضعیت موقت تا چه زمانی ادامه دارد. این ابهام، خودش هزینه‌ست. مگر شرایط رحلت امام(ره) در سال ۱۳۶۸ ساده تر از امروز بود؟ کشور تازه از جنگ بیرون آمده بود، دشمنان در کمین بودند، فضای منطقه ملتهب بود. اما مجلس خبرگان همان روز تشکیل شد، بحث و رای گیری شد و ظرف چند ساعت تکلیف رهبری مشخص شد. شفاف و بدون کشدار شدن ماجرا. همین قاطعیت بود که کشور را از شوک عبور داد. امروز چرا باید روند به گونه ای پیش برود که جامعه در حالت انتظار و تعلیق بماند؟ نظام مبتنی بر ولایت فقیه‌ست. ستونش ولایت‌ست. طولانی شدن این وضعیت، ولو با نیت خیر، میتواند پیام اشتباه به داخل و خارج بدهد. دشمن در جنگ روایت ها دنبال همین نقاط ابهام میگردد تا بگوید ساختار دچار خلا شده. مردم فقط داغدار نیستند، نگران ثبات و آینده هم هستند. اگر شورای رهبری راهکار موقت‌ست، باید چارچوب زمانی اش روشن شود. کشور نباید حتی یک روز در وضعیت خاکستری بماند. همیشه هرجا قاطع عمل کردیم، عبور کردیم. هرجا تعلل کردیم، هزینه دادیم. ✍محمدمهدی شاکری به نقل از خبر فوری سراسری
〽️ ترجمه توییت 🔹️ ترور آیت‌الله خامنه‌ای بزرگترین اشتباه استراتژیک در تاریخ مدرن ایالات متحده است. 🔹️با شهادت او، ایالات متحده و اسرائیل فقط یک رهبر را از بین نبردند؛ آنها یک پیشگویی ۱۴۰۰ ساله را محقق کردند و شهیدی را خلق کردند که سایه‌اش برای دهه‌ها غرب را آزار خواهد داد. 🔹️به نمادگرایی توجه کنید: ایران هرگز رهبر معظم شهید نداشته است. خمینی به مرگ طبیعی درگذشت. 🔹️شهادت رهبر جمهوری اسلامی توسط "ایالات متحده/اسرائیل" ۱۰۰۰٪ اشتباه است. این یک مقام سیاسی را به یک آرمان مقدس و ابدی تبدیل می‌کند. 🔹️زمان‌بندی فاجعه‌بار است. خامنه‌ای در ماه رمضان، همان ماه مقدس امام علی، اولین امام شیعه و "مظهر عدالت" کشته شد. 🔹️برای میلیون‌ها نفر، این یک "ضربه" نیست، بلکه یک قرینه الهی است. او همانطور که علی شهید شد، به شهادت رسید: به دست یک قاتل در ماه روزه. 🔹️او به همراه خانواده‌اش کشته شد. در روایات شیعه، این بلافاصله شهادت امام حسین در کربلا را منعکس می‌کند. 🔹️روایت «مظلوم» (مظلوم) در مقابل «ظالم» (ظالم) اکنون کاملاً فعال شده است. این فقط یک تراژدی ایرانی نیست؛ بلکه یک فریاد جهانی برای اتحاد شیعه است. 🔹️این واکنش از قبل بی‌سابقه بوده است. ما شاهد چیزی نادر هستیم: وحدت شیعه و سنی. 🔹️از کراچی تا بغداد و لکهنو، سنی‌ها در خیابان‌ها به شیعیان می‌پیوندند. ایالات متحده با هدف قرار دادن یک مرجع مذهبی با این جایگاه، امت را علیه یک «ستمگر» مشترک متحد کرده است. 🔹️دکترین «همه را بکش» ترامپ، که توسط نتانیاهو دیکته شده بود، نتیجه معکوس داده است. آنها فکر می‌کردند که سر یک حکومت را از بدن جدا می‌کنند. 🔹️در عوض، آنها قدرتمندترین نماد مشروعیت را از سال ۱۹۷۹ به جمهوری اسلامی داده‌اند. شما نمی‌توانید یک ایده را بکشید، به خصوص ایده‌ای که اکنون در خون «شهادت» غرق شده است. 🔹️غرب در حالی که در خواب به سمت یک کابوس استراتژیک می‌رود، یک «موفقیت تاکتیکی» را جشن می‌گیرد. 🔹️ایالات متحده به تازگی یک دشمن قابل پیش‌بینی را با یک شورش جهانی غیرقابل پیش‌بینی و الهام گرفته از خدا عوض کرده است. این پایان کار نیست؛ بلکه آغاز فصلی بسیار تاریک‌تر است. ✍دکتر علی اکبر عسکری نژاد
♨️فرقی بین موافق و مخالف نیست 🔹ارسالی از یک اصفهانی: از همین ساختمان و چند تا ساختمان مجاورش که امروز درحمله آمریکا و سگش به اصفهان تخریب شدن، چند شب پیش بعداز اعلام خبر شهادت رهبر انقلاب، صدای جیغ و هلهله میومد.. ولی امروزهراسان و گریه کنان ساختمان روتخلیه کردن! موشک بیاد فرقی بین موافق و مخالف ج.ا نمیذاره، ایران رو نابود میکنه! 👤وحدت، عامل شکست دشمن در این ایام حساسه... هوشیار باشیم ┄┅═✧☫ایرانِ‌بیدار☫✧═┅┄ 「➜• @irane_bidar
❗حملات موشکی از لبنان به فلسطین اشغالی.... ⭕سخنگوی سپاه: درهای جهنم بیش از پیش به روی آمریکا و اسرائیل باز خواهد شد ☑سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: درهای جهنم لحظه به لحظه، بیش از پیش به روی آمریکا و اسرائیل باز خواهد شد. ◼سردار علی نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی گفت: فرماندهان نیروها، فرماندهان سپاه‌های استانی و یگان های رزمی کاملا در جغرافیای عملیاتی در سطح عملیاتی و تاکتیکی خود اتکا هستند. 🔹 به ملت شریف و دشمن شناس ایران اسلامی اطمینان می‌دهم، همرزمان شهید پاکپور و فرزندان رشید و غیور سپاه تا تحمیل شکست کامل و شکست درس آموز به دشمنان خبیث ایران عزیز، به فضل الهی، انتقام خون این شهیدان عزیز را خواهند گرفت. 🔹دشمن باید منتظر حملات ممتد و درس آموز باشد. درهای جهنم لحظه به لحظه، بیش از پیش به روی آمریکا و اسرائیل باز خواهد شد. 🆔️@J.RAZMAA      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما