eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 توصیه اکید به دیدن و شنیدن چندباره این کلیپ و پخش آن بصورت گسترده👌👌👌 ✅ این یک وظیفه شرعی است
هنوز هیچ برنامه‌ای برای تشییع پیکر مطهر امام شهید انقلاب اعلام نشده است. آنچه در فضای مجازی درباره وداع با پیکر یا تشییع ایشان گفته می‌شود، صحیح نیست و معلوم نیست با چه هدفی منتشر می‌شود. از ارسال آن ‌ به دیگران، حتما خودداری کنید ــــــــــــــــ 👈پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی
✖خطاهای محاسباتی ترامپ/نتانیاهو پایان ندارد✖ ◼️نشریه آمریکایی فارین پالیسی: ترور رهبر ایران و نظامی که پای برجا ماند/ ترامپ درباره جنگ با ایران دچار اشتباه محاسباتی شد 🔹فارین پالیسی طی مصاحبه‌ای با ولی‌رضا نصر، کارشناس مسائل بین‌الملل و مشاور ارشد سابق حوزه‌ی ایران در وزارت امور خارجه آمریکا به وقایع جنگ در حال وقوع و اشتباهات ترامپ پرداخته است. خلاصه این مصاحبه به شرح ذیل است. 🔹جنوب غربی آسیا، این روزها شاهد نبردی نفس‌گیر است. در بامداد بیست و هشتم فوریه، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده، در اقدامی تروریستی، مواضع متعددی را در سراسر ایران هدف قرار دادند. پس از آن، مشخص شد که آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حملات به شهادت رسیده‌اند. 🔹با این وجود، جمهوری اسلامی ایران، چه پیش و چه پس از تأیید این خبر هولناک، آتش سنگینی از موشک‌ها را به سمت اراضی اشغالی گسیل کرد و نشان داد که ساختار فرماندهی آن، حتی در غیاب عالی‌ترین مقام، کاملاً عملیاتی است. ایران همچنین حملاتی را علیه چندین کشور منطقه، به‌ویژه دولت‌های خلیج فارس که میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا هستند، از جمله قطر، امارات، عربستان سعودی و کویت آغاز کرده است. 🔹شهادت رهبری که بیش از سه دهه سکان هدایت کشور را در دست داشت و یکی از محورهای اصلی استراتژی او مقابله با امپریالیسم آمریکا در منطقه بود، نقطه‌عطف بزرگی برای ایران و منطقه محسوب می‌شود. 🔹اما بر خلاف تصورات ترامپ، ایران ونزوئلا نیست که با حذف یک فرد، دچار فروپاشی شود. نظام جمهوری اسلامی از همان سال‌های اولیه بر مبنای بقا و مبارزه در شرایط دشوار طراحی شده است؛ نظامی که ترور رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و فرماندهان ارشد را در کارنامه خود دیده و در برابر سختی‌های جنگ تحمیلی نیز تاب آورده است. 🔹ساختار اجرایی ایران متکی بر یک فرد نیست، بلکه یک سیستم چند مرکزی است که نهادهای مختلف و مدیران عملیاتی متعددی در آن نقش‌آفرین هستند. حذف آیت‌الله خامنه‌ای در مراحل اولیه جنگ، خللی در مسیر عملیاتی ایران ایجاد نکرده است؛ چرا که کشور همچنان در حال اجرای برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده است. 🔹در تحلیل اهداف بازیگران، آشکار است که اسرائیل، هدف نهایی خود را سرنگونی یا حداقل تضعیف شدید جمهوری اسلامی تا حد ناتوانی در ایفای نقش منطقه‌ای و همچنین نابودی توان موشکی می‌داند و برای رسیدن به این هدف نیازمند ادامه بمباران طولانی‌مدت است. از سوی دیگر، مقامات و مردم ایران معتقدند که یک جنگ کوتاه که قیمت سنگینی بر آمریکا تحمیل نکند، این پیام را مخابره می‌کند که حمله نظامی به ایران آسان است و این امر موجب تکرار تجاوزات آتی واشنگتن خواهد شد. 🔹لذا، استراتژی تهران این است که با طولانی‌تر کردن و خونین‌تر ساختن درگیری، بازدارندگی لازم را در برابر تجاوزات آتی آمریکا تثبیت کند. ایران در حال حاضر ظرفیت آن را دارد که با هدف قرار دادن تأسیسات نفتی در خلیج فارس و افزایش قیمت انرژی، اروپایی‌ها را نیز به میان بکشد و محاسبات آمریکا را تغییر دهد. 🔹نقطه ضعف اصلی، ایالات متحده آمریکاست. دولت فعلی آمریکا در توجیه این جنگ برای پایگاه رأی خود شکست خورده و بیش از همه از افزایش قیمت سوخت و خسارات ملموس نظامی که بازتاب منفی داخلی دارد، هراسان است. 🔹ایرانی‌ها دقیقاً این آسیب‌پذیری ترامپ را هدف قرار داده‌اند. در حالی که ایران آستانه تحمل نسبتاً بالایی را به دلیل تجربه‌ی جنگ ۱۲ روزه دارد، فشار هدفمند بر شریان‌های اقتصادی آمریکا و منطقه، محور اصلی استراتژی کنونی ایران برای مجبور کردن آمریکا به پذیرش آتش‌بس با هزینه‌ای گزاف‌تر از خواسته‌اش است. این پایداری، نشان‌دهنده عظمت روحی است که غرب در درک آن دچار سوءتفاهمی بزرگ شده است. 🔴 ⚫🔴ادامه پست🔻
🔴 🔹 دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، دفاعی، حاکمیتی در عالی‌ترین سطوح رهبری و فرماندهی به شهادت رسیده‌اند و ضربه خورده‌اند. هر کشور دیگری بود حتما سقوط کرده بود و تسلیم شده بود اما این نظام مقدس با کمترین ناامنی داخلی، چهار روز است که با دو کشور دارای سلاح اتمی شدیدترین درگیری نظامی را دارد. 🔸عجیب‌تر اینکه حملات طرفین رو به تصاعد است و نظام اسلامی هم سطح حملات دشمن را مقتدرانه افزایش داده ... امنیت تقریبا ۱۰۰ درصدی در کشور حاکم است مردم داغ‌دار به‌طور حیرت‌انگیزی تمام خیابان‌ها را تسخیر کرده‌اند ساختار با قدرت مشغول کار است سرسوزنی کمبود غذایی و سوخت در کشور نیست باور می‌کنید؟! نام این وضعیت چیست؟! به غیر از نصرت ویژه الهی و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) است؟ قطعا خداوند جزای ایستادگی این مردم و خون‌های پاک ریخته شده را خواهد داد. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_جنگ_ترکیبی_شناختی_امنیت_ملی_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
با سلام و عرض ادب شهادت رهبرعظیم الشان جهان اسلام و آزادگان جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به حضورشماوهمه مردم جهان و آزادگان و مستضعفین تبریک و تسلیت عرض نموده امیدواریم که ملت‌های جهان مخصوصاً ملت بزرگ واگاه فهیم و زمانشناس ودشمن شناس ایران با الهام از اندیشه‌های ناب تمدن ساز شهید فقیدبهرهمند شده و بتوانیم راه روشن و الهام بخش را با جهاد تبیین به گفتمان جهانی تبدیل کنیم و به فضل الهی انشاالله با احترام علی آذریان
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
👈 توصیه اکید به دیدن و شنیدن چندباره این کلیپ و پخش آن بصورت گسترده👌👌👌 ✅ این یک وظیفه شرعی است
حجت الاسلام بجانی استاد حوزه علمیه و مسئول جمعیت رزما در استان آذربایجان شرقی وشاگرد برجسته حضرت آقا و آقامجتبی بوده اند.ایشان با تسلط علمی و با قدرت شجاعت ستون محکمی مقابل پان ترکیسم وبازگرداندن نخجوان و باکو به مام میهن می باشد.
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 توصیه اکید به دیدن و شنیدن چندباره این کلیپ و یک مطالبه جدی انقلابیون برای انتخاب ایشان بعنوان رهبر سوم نظام توسط مجلس خبرگان.
‌🔴 
شروط ایران برای پایان دادن به جنگ

بقائی درباره شروط ایران برای پایان دادن به جنگ گفت: 
🔹جنگ را باید آنها متوقف کنند. جنگ را ما شروع نکردیم. انتخاب ما دیپلماسی بود. در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و می‌گفتند با سابقه قبلی نباید وارد می‌شدید. 

🔹حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد. راه توقف جنگ این است که دشمنان متوقف کنند. جامعه جهانی باید تصمیم بگیرد بیشتر از اینکه دیر شود وظیفه خود را انجام دهد.

✍بگذارید صریح حرف بزنیم.

در دور اول مذاکره گفتیم با سابقه برجام، اساسا پذیرش اصل این‌مذاکره غلط‌ست. تجربه ای که طرف مقابل زیر میز زد، تعهداتش را پاره کرد و تحریم را چند برابر کرد. گوش نکردید و شد آن خسارت.

در دور دوم دهها بار گفتیم آزموده را آزمودن خطاست. گفتیم وقتی دشمن حمله ترکیبی اقتصادی و امنیتی را جلو میبرد، نشستن پشت میز بدون تضمین واقعی بدون هیچ شرطی یعنی ارسال پیام ضعف. گفتیم سایه جنگ با این مدل ادبیات، سنگین تر میشود. باز هم گوش نکردید. نتیجه چه شد؟ دوباره وسط مذاکره حمله.

دشمن وقتی بوی تردید حس کند...
ادامه در پست بعد👇
ادامه مطلب از پست قبل👆 ✍دشمن وقتی بوی تردید حس کند جسورتر میشود. وقتی احساس کند شما هنوز دنبال آتش بس به هر قیمت هستید، ضربه اش را سنگین تر میکند به امید اینکه مقاومت بشکند. این همان خطای محاسباتی‌ست که بارها تکرار شده و مجدد دارید تکرار میکنید. حتی اگر هدف، توقف جنگ باشد، راهش این ادبیات نیست. راهش بالا بردن هزینه دشمن‌ست. راهش این‌ست که بداند ادامه درگیری برایش غیرقابل تحمل میشود. مگر آمریکا در هیچ نقطه ای بدون تحمیل هزینه عقب نشسته؟ الان نفس های دشمن به شماره افتاده‌ست. اختلافات داخلی شان عمیق تر از همیشه‌ست. فشار اقتصادی و سیاسی بر آنها واقعی‌ست. اگر این مقطع با این پیام های دوپهلو و نرم هدر برود، فرصت تاریخی از دست میرود. جنگ را ما شروع نکردیم، درست. اما پایانش را هم با ادبیات التماسی نمیشود نوشت. پایان جنگ را موازنه قدرت می نویسد، نه بیانیه های دیپلماتیک. این لحظه، لحظه اقتدار در بیان و عمل‌ست. هر پیام غلط، چند موشک اضافه روی سر مردم می آورد.
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆این کلیپ با پست بعدی 👇حول یک محور اساسی و اصلی است ❌ تا نابودی اسرائیل جنگ نباید خاتمه پیدا بکنه 👈اگر مالک برگشت چون علی بود 😭 الان علی را کشته اند ، پس مالک باید در میدان جنگ بماند تا محو اسرائیل 👌 ✍ تا اسرائیل نابود نشود امام زمان عج ظهور نمی‌کنند 👌👌هر دو پست را تا می توانید منتشر نمایید...
‌⭕️ خائنین را بشناسیم! ▪️بقائی(سخنگوی وزارت خارجه):جنگ را باید آنها متوقف کنند.جنگ را ما شروع نکردیم.انتخاب ما دیپلماسی بود.در داخل هم دستگاه دیپلماسی با انتقاداتی مواجه بود و می‌گفتند با سابقه قبلی نباید وارد می‌شدید. حاکمیت از روند دیپلماتیک حمایت کرد و ما تلاش کردیم وارد جنگ نشویم اما طرف مقابل جنگ را انتخاب کرد.راه توقف جنگ این است که دشمن جنگ را متوقف کنند. 😡در جنگ ۱۲ روزه با همین استدلال‌ های غلط،مانع تنبیه متجاوز شدند و با دشمن به مذاکره نشستند تا با دیپلماسی به نتیجه برسند و به نتیجه هم رسیدند! حمله مجددا رژیم صهیونی و آمریکا به کشور و شهادت رهبر معظم انقلاب، دستاورد مذاکرات و دیپلماسی آقایان بود! ❌اما دیپلماتها هنوز هم به دنبال نیمه تمام گذاردن دفاع هستند!رژیم و آمریکا طی چند ماه برای دومین بار به کشور تجاوز کرده و رهبر بی نظیر انقلاب و جمعی از فرماندهان ارشد و صدها تن از هم وطنان مظلوم ما را به شهادت رسانده اند اما سخنگوی وزیر خارجه به دنبال توقف جنگ است!و این یعنی چند ماه دیگر جناب بقائی و دوستانش در عمان و ژنو با آمریکا مذاکره کنند و برای سومین مرتبه در میانه مذاکرات شاهد حمله آمریکا و رژیم به کشورمان باشیم! 😳این حجم از نفهمیدن،طبیعی نیست!امروز کودکان ایران اسلامی هم می دانند عامل اصلی حمله مجدد رژیم و آمریکا به کشورمان،توقف جنگ ۱۲ روزه و نیمه کاره ماندن دفاع در برابر متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی بود! ⁉️آیا طرح مکرر بحث "توقف دفاع" توسط برخی دیپلماتها نشانه خیانت نیست 😡 👈 این جمله رهبر انقلاب را به خاطر داریم: من انقلابی ام،دیپلمات نیستم! دکتر محمد صادق کوشکی