eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
بگذاریم فرماندهانمون با تدبیر تصمیم بگیرند . سربسته اینکه ما به معذورات و الزامات اونها اشرافی نداری
سلام ، این فرماندهان طبق پروتکلی که قبلا از فرمانده شهید کل قوا دریافت کرده اند و طبق طرح عملیاتی که قبلا در حضور ایشان در اتاق وضعیت دیده شده عمل میکنند، و هیچ تنابنده ای هم اکنون قادر به دخالت یا منع عملیات ندارد، مگر خلف صالح منتخب که بزودی انشاءالله فرمان میابد تا بر سریر عزت مسلمین جلوس فرماید. آنها دارای قدرتمندترین انگیزه اعتقادی در راستای انتقام گیری خون پاک حضرت ولی رضوان‌الله تعالی علیه می‌باشند و خوب می‌دانند که تنها ۱۰ ضربه دیگر مانده تا ستون خیمه سفیانیان را درهم بکوبند، که اگر غیر از این عمل کنند پيشکسوتان خون و شهادت حلالشان نخواهند کرد. 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
تصویر مورد استفاده کابران خارجی با اشاره به فرمایش معروف امام حسین علیه السلام: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است 🆔️@J.RAZMAA             @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ عرض کردیم چنان بزنیمتان که صدای بُز دهید، اینم فیلمش که درومد، که صدای بُز میده از شدت ترس ناله کنید حرومی های صهیونیست به زودی سراغ شما خواهیم آمد در خانه هایتان جانتان را خواهیم گرفت و این وعده الهی است. 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اسکات ریتر: ترامپ جنگ را با شلیک اولین موشک باخت. ترامپ احمق هیچی از شکوه اعتقادات شیعه و عشق بشهادت..ندارد.. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ @تبیین_امور_جنگ_شناختی__جبهه_انقلابیون_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  🆔️@J.RAZMAA          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از دیپلماسی تله فریب
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 توصیه اکید به دیدن و شنیدن چندباره این کلیپ و یک مطالبه جدی انقلابیون برای انتخاب ایشان بعنوان رهبر سوم نظام توسط مجلس خبرگان.
اصلا تقصیر شماست. همه‌اش تقصیر شماست. شما که به یک لبخند اینطور آدم را گرفتار خودتان می‌کردید. شما که وقتی همه دنیا ما را تهدید می‌کرد، آنطور سینه سپر می‌کردید و انگشت بلند می‌کردید که اگر به مردم من نگاه چپ کنید، سرزمین‌تان را با خاک یکسان می‌کنیم. تقصیر شماست که وقتی ما برای حفظ عزت و اقتدار خودمان به خیابان می‌آمدیم، با هشتاد و شش سال سن، به احترام ما می‌ایستادید و پیام تشکر می‌دادید. شما که سال‌ها بود عبا و قبای تازه بر تن‌تان ندیدیم. شما که حواستان به همه بود. اصلا چرا وقتی آن دختر شهید عمامه را نشان داد و گفت «کلاهتو مامانت خریده؟ میدیش به من؟» به او قول یک کلاه صورتی دخترانه دادید و گفتید این پسرانه است؛ و چند روز بعد با آن همه مشغله، یادتان بود که کلاه را به در خانه‌شان بفرستید؟ میخواستید ما را اینطور دلبسته خودتان کنید؟ چرا ماه‌رمضان آن‌سال آدم فرستادید در خانه همسایه‌های بیت که بگویید فلانی گفته امشب افطار مهمان من‌اید و آن زن‌ومردهای متعجب با تیپ‌های مختلف آمدند و با نان و سبزی پذیرایی کردید و گفتید ببخشید رفت و آمدهای ما زیاد است، شما هم اذیت می‌شوید. اصلا چرا این را رسانه‌ای نکردید؟ ترسیدید تیتر بزنیم دیدار رهبر انقلاب با بچه‌محل‌هایش؟ ولی‌امر مسلمین جهان چرا باید شب کریسمس ناگهان زنگ خانه مسیحیان را بزند و بگوید مهمان نمی‌خواهید؟ چرا باید زنگ بزند حال اکبر عبدی را در بیمارستان بپرسد؛ چرا باید دستخط هوشنگ ابتهاج را بشناسد؟ چرا در دیدار رمضانی شاعران، در بیت رهبری برایشان اتاق سیگار تدارک ببینید؟ تقصیر شماست که ما اینطور دلبسته و دیوانه شما شدیم. تقصیر شماست که حالا ما اینطور زمین‌گیریم. جواب این دل‌های شکسته را که می‌دهد آقای من؟ ✍«مهدی مولایی» پ.ن: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️😭😭😭
🔻بنابر اطلاعات موثق کماندوهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری عزیزان حشدشعبی عراق در یک عملیات پیش دستانه با حمله به محل استقرار کماندوهای آمریکایی در اربیل عراق سی و پنج نفر از ماموران ویژه آمریکایی را به اسارت گرفته و ساعاتی قبل آنها را به داخل کشور انتقال دادند در این عملیات بیست نفر از افسران آمریکایی کشته شدند. بخشی از درماندگی و افسارپارکردن ترامپ در حملات بیشتر به ایران عزیز به علت این ضربه‌ کاری بر پیکره ی ارتش پوشالی ایالات متحده آمریکا است. ماموریت این افسران آمریکایی علاوه بر آموزش نیروهای کرد مخالف ایران فرماندهی و هدایت آنها در نفوذ زمینی و تصرف مناطق غربی کشور بوده است. 🇮🇷🏴🚩 «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ @تبیین_امور_جنگ_ترکیبی_شناختی__جبهه_انقلابیون_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 ✍ نظریات خودتان را می توانید در بخش دیدگاهها، ذیل هر پست در وبسایت درج نمائید لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
*چرا با شیطنت‌های آذربایجان مدارا می‌کنیم؟ اقتدار در سایه تدبیر؛ چرا ایران «بازیِ باکو» را بر هم نمی‌زند؟* سیاوش قدوسی تحلیلگر مسائل بین الملل در ماه‌های اخیر، برخی جریان‌های منطقه‌ای با تحریک بیگانگان، سعی در کشاندن ایران به یک تقابل نظامی در مرزهای شمالی دارند. اما تهران با «عقلانیت استراتژیک»، به جای پاسخ هیجانی، مسیری هوشمندانه برگزیده است. این مدارای مقتدرانه، ناشی از اشراف کامل به منافع ملی و صیانت از سفره مردم است. *۱. صیانت از شریان حیاتی «اتحاد با روسیه»* ایران روابط خود با *فدراسیون روسیه* را به سطحی راهبردی ارتقا داده است. روسیه امروز تأمین‌کننده اصلی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی (جو، ذرت و سویا) برای ایران است. مسیر زمینی که از قلب جمهوری آذربایجان می‌گذرد، تنها شریانِ پُرظرفیت و اقتصادی برای رسیدن به روسیه است. نظام با هوشمندی می‌داند که هرگونه تنش نظامی در شمال، یعنی مسدود کردن داوطلبانه راهِ نان و غلاتی که از روسیه به سمت ایران می‌آید. *۲. خنثی‌سازی تله «جنگ در دو جبهه»* دشمنان ایران آرزو دارند با داغ کردن جبهه شمال، تمرکز دفاعی و توان اقتصادی کشور را تجزیه کنند. ایران با خویشتنداری، این «تله جنگ» را خنثی کرده است. حفظ امنیت دریای کاسپین و مرزهای شمالی، به معنای باز ماندن تنها مسیر تنفس تجاری کشور در زمان اوج تحریم‌ها و تنش‌های احتمالی در خلیج فارس است. *۳. حاکمیت بر شاهراه ترانزیت جاده‌ای* در حالی که مسیرهای ریلی هنوز در دست تکمیل هستند، بار اصلی تجارت ایران و روسیه بر دوش هزاران کامیونی است که روزانه از مرز آستارا عبور می‌کنند. آذربایجان برای ایران یک «پل ترانزیتی موجود» است. ایران با دیپلماسی مقتدرانه، اجازه نمی‌دهد این مسیرِ فعال که جایگزینی برای آن (با این ظرفیت) وجود ندارد، قربانی شیطنت‌های مرزی شود. *۴. صیانت از امنیت غذایی و معیشت* تصمیم‌گیران نظام به خوبی می‌دانند که قیمت مرغ، گوشت و نان در داخل، مستقیماً به نهاده‌های وارداتی از *روسیه* وابسته است. وابستگی بیش از ۴۰ درصدی به برخی کالاهای روسی، ایجاب می‌کند که جاده آستارا-باکو همواره امن بماند. این یعنی «دیپلماسی اقتصادی» مقتدرانه برای جلوگیری از وارد آمدن فشار به معیشت مردم در اثر جنگی ناخواسته. جمهوری اسلامی ایران با درک دقیق از هندسه قدرت، ترجیح می‌دهد به جای درگیر شدن در جنگ‌های فرسایشی، از ابزار «ژئوپلیتیک» برای مهار رقبا استفاده کند. حفظ رابطه با باکو، یک انتخاب تاکتیکی برای حراست از پیوند راهبردی با *روسیه* و تضمین جریان کالا به داخل کشور است. این نه یک عقب‌نشینی، بلکه صیانت هوشمندانه از شریان‌های حیاتی کشور است. این تحلیل مهمی هست پیرامون نقش امروز آذربایجان در خصوص جنگ و علت عدم مواجه ایران.