با سلام خدمت عزیزان
در خصوص تشیع پیکر شهید عزیزمان حضرت آیت الله خامنهای ذکر چند نکته ضروری است که به نظرم این تصمیم مسولان بدون تدبیر و اگر احمقانه نگیم غافلانه است:
1.ما در این چند روز زور زدیم مردم رو کف خیابان نگه داریم پراکنده در شهر ها کنیم تا خطر کودتا تجزیه گروهک ها از بین برود که الحمدلله تا اینجا موفقیت آمیز بوده ولی باز نیاز به خلاقیت در حوزه میدان دارد،در حالی که این تصمیم تمرکز گرا و زمان مشخص داره و حرکت قبلی را از بین میبرد
2.ما هنوز در جنگیم و به همه مردم میگوییم فعلا وقت عزاداری نیست ولی آلان داریم وسط جنگ خودمان نیرو هایمان را تحلیل میبریم
3.شورای امنیت ملی روز اول با توجه به اینکه میدانست آقا شهید شدند،همه م دمت را در بیانیه به خروج از تهران ترغیب کرد که این تصمیم جای بحث دارد و فعلا فرصت پرداختن به آن نیست،حالا همه را میخوان دوباره بیارن تهران،شلوغی راهها ،از بین رفتن تمرکز نیروی انتظامی ،از بین رفتن سوخت در این شرایط جنگی،عدم حضور تعداد کثیری از محبین رهبر انقلاب که نمیتونن حضور پیدا کنن به دلیل بسته بودن پروازها و ....
4.سابقه شهادت و تشییع سید حسن و نظرات آقا در این خصوص هست چرا مثل ایشون عمل نمیشه
5.عدم محتوی سازی برای تشییع با شکوه ایشان ،دوستان فرهنگی و هنری بهتر میدانند که برای یک رویداد اینطوری چقدر محتوی موسیقیایی گرافیکی و..... باید درست کرد و نبود اینترنت همه موضوعات در خصوص این شهید بزرگوار را ابتر میگذارد و این حماقت است که این فرصت بسوزد
5. عدم حضور رهبران و مقامات رسمی بین المللی و محبان و مقلدین بسیار زیاد ایشان از کشور ها ی مختلف جهان
6. بلاخره باید قبول کرد این شهید بزرگوار پدر و فرمانده تمام نیرو های مسلح هستند و همه فرزندان ایشان در حوزه دفاع دوستدارند در این مراسم شرکت کنند که این مقدور نیست در این شرایط
7 .شرایط خاص جنگی و خطر احتمالی حمله دشمن وحشی به محبین این شهید والامقام و بالا رفتن هزینه های امنیتی این مراسم
در مجموع به دلایلی که به ذهن حقیر بنده رسید و به نظرم دلایل بیشمار دیگر
این تصمیم اصلا عاقلانه نیست و به نظرم حتی فرصت سوزی است و اجحاف در حق شهید عزیزمان هست
دوستان لطفا اطلاع رسانی نمایید
توجه توجه توجه
عجله در مراسم تشیع منطقی نیست
مراسم وداع در مصلی اصلا در این زمانعاقلانه نیست
تمامنیروهای انقلابی از استانها میان تهران و شهر ها از جمعیت پایکار نظام خالی میشه
تمرکز جمعیت انقلابی کل کشور در یک نقطه قابل دسترس اصلا از نظر امنیتی در شرایط جنگی درست نیست
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداحافظ آقایون و خانمها ..... 😭
هنوز گرمیم و نفهمیدیم چه گوهر ارزشمندی را از دست دادهایم.
اللهم عجل لولیک الفرج
#خبرگان_رهبری حدودا ۱۰۰ #مجتهد #عادل می باشند که تحت جوهای سیاسی قرار نمی گیرند. این را آنهایی میدانند که معنا و مفهوم عدالت و اجتهاد را بلد باشند.
اساس ساختار ولایت فقیه در قانون اساسی آنچنان آمیخته و اجین با عدالت هست که تفکر موروثی بودن، سفارشی بودن، تحت فشار قرار گرفتن جاهلانه و مغرضانه است.
انتخاب بعضی از افراد توسط خبرگان رهبری آنچنان برای دشمن درد ناک هست که شیرینی ترور امام شهیدمان را به دهانشان تلخ کرده؛ بچشید که ان شاء الله رویتان سیاه و نابود شوید.
آنان که دل در گروی ولایت فقیه دارند این انتخاب هدایتی است برایشان و آنانی که مغرض بودن جز ضلالت و گمراهی چیزی عائدشان نمی شود.
لَا يَزِيدُ ٱلظَّٰلِمِينَ إِلَّا خَسَارًا
#امام_شهید
#ایران_قوی
#ولایت_فقیه
قاسم حمودی
✏️
https://eitaa.com/beheshteh_8487
سلام
عجله در مراسم تشیع منطقی نیست
مراسم وداع در مصلی اصلا در این زمانعاقلانه نیست
تمامنیروهای انقلابی از استانها میان تهران و شهر ها از جمعیت پایکار نظام خالی میشه مثل م اسمتشیع امام خمینی ره
تمرکز جمعیت انقلابی کل کشور در یک نقطه قابل دسترس اصلا از نظر امنیتی در شرایط جنگی درست نیست... اینعاقلانه نیست.... باید میدانهای مختلفی در شهر تحت تسلط ما باشه... از فحوای کلام برخی شان! معلوم میشه برنامه هایی دارن برای تکرا ۱۸ و ۱۹ دی .. .عجله نکنیم
مثل جنگ احد نشه.. نباید تنگه احد را رها کرد
هدایت شده از لا ریب فیه
دو عبارت :
درود بر رزمندگان اسلام و
سلام بر شهیدان
باید مجددا مثل زمان جنگ به متن تکبیرهایمان اضافه شود.
تکبیر صحیح :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
خامنه ای رهبر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر رزمندگان اسلام
سلام بر شهیدان
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین مزدور
مرگ بر اسرائیل
خداوندا دلهای غمزده مون را با اعلام امام و آقامون آرام بفرما