هدایت شده از بیداری ملت
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به قرآن من این چند روز مرده بودم رسماً!
🔺یک درصد در نظر بگیرید اگر این خبر درست باشه و فرزند رهبر جای ایشان قرار بگیرند، ما دلموخنک میشه. انگار همان مرد آمده فقط جوان تر.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
مهم و خطرناک؛
وقتی عباس آخوندی که از بدخیمترین غربگرایان ایرانه میگه فعلا رهبری رو اعلام نکنید، یعنی این ها هنوز نقشههایی دارن. مگر منافاتی داره جنگیدن و اعلام رهبری؟ مگر اصلا امثال شما میجنگید که حالا وقتتون گرفته بشه؟!
🔺آقایان مسئولین حواستون هست که برای ما ممکنه ستون پنجم دشمن نقشه داشته باشه؟!
❌ما که خواسته خودمون رو هر شب داریم در خیابان ها فریاد میزنیم،می شنوید فریاد مارو؟
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
مهم و خطرناک؛ وقتی عباس آخوندی که از بدخیمترین غربگرایان ایرانه میگه فعلا رهبری رو اعلام نکنید، یع
اکر خبرگان تعلل کنه در اعلاماسمرهبر اینکفتارها پرو تر میشن... تعلل جایز نیست
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
صبوری کردیم آقامون راشهید کردند!!! ازقبل معلوم بوده است. حتما در آب گل آلود قصد تطهیر قالیباف خائن ر
ایشان قصد تطهیر قالیباف ندارند
گمان بد مبر بر کس نکو بر
حلیمی کن ز کمتر کس فرو بر
🔴 #فوری | ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن با موشک های خرمشهر منهدم شد
تصاویر و اطلاعات تکمیلی به زودی
#غیررسمی
🇮🇷 @Roshangari_ir
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 #فوری | ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن با موشک های خرمشهر منهدم شد تصاویر و اطلاعات تکمیلی به زودی
ان شا الله تصویرش بیاد اینبزرگترین خبر در رزم دریایی معاصر خواهد شد و از همه مهمتر اقا جانمان به اینناو اشاره کردند تقریبا ۳ هفته قبل
..گفتند آن ناو بزگ است ولی سلاحیکه ان را غرق خواهد کرد بزرگتر است... یا الله یا الله یا الله 😭😭
هدایت شده از کاظم
🔺شیخ اماراتی خطاب به ترامپ: میلیاردها دلار دادیم که صلح بیاوری؛ چرا منطقه ما را وارد جنگ با ایران کردی؟
🔹در اقدامی کمسابقه، یکی از شیوخ سرشناس امارات با لحنی تند از سیاستهای جنگطلبانه واشنگتن انتقاد کرد و از ترامپ پرسید: چه کسی به تو اجازه داد خاورمیانه را به میدان جنگ تبدیل کنی؟
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
استغفرالله ربی . لطفا صبوری بفرمائید
من بیسوادم.
معنی وفهوای #صبوری را نمی فهمم.
دوسال بهمون گفتند صبوری کنیدوبا مذاکره مخالفت نکنید،محصولش را چیدیم!!!!!
بسمه تعالی
سلام علیکم
برادران معزز و فرهیخته
آقایان دکتر فرقانی، دکتر عسکری نژاد و دکتر شاکری ، با عرض پوزش عرض میکنم، بنده این مباحثی که بین شما عزیزان در این برهه غمناک و در این کانال بخصوص، درگرفته را دور از شان آنجنابان دانسته و خواهش میکنم تمامش کنید،
صلوات بفرستید و بر شیطان لعنت کنید
و از موضوعات تفرقه انگیز اجتناب کنید، لطفا، در غیر اینصورت ...
تشکر از بذل توجه
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔺شیخ اماراتی خطاب به ترامپ: میلیاردها دلار دادیم که صلح بیاوری؛ چرا منطقه ما را وارد جنگ با ایران کر
چه عجب بالاخره یه شیخی پیدا شد و نفسی کشید ⁉️⁉️