🔴 چه کسی گفته ترامپ طرحی برای خروج از جنگ ندارد؟؟!!!
اتفاقا دارد و طرح او فرمول بسیار ساده ای هم دارد و در صورت غفلت و منفعل شدن مردم برایش کاملا دست یافتنی است:
👈مأموریت دشمن خارجی:
حمله به غیرنظامیان و اماکن غیرنظامی و ایجاد هراس
👈مأموریت مزدوران داخلی:
ارائه آمار نه تنها بدون سانسور بلکه اغراق آمیز از شهدا و مجروحین (برخلاف سانسور شدید دشمن از تلفات خود)
👈نتیجه اولیه: ناکارامد جلوه دادن پدافند و قدرت دفاعی ایران
👈👈نتیجه نهایی: پذیرش توقف در برابر توقف و آتش بس مشابه جنگ ۱۲ روزه
👈فقط مهم اینست که بتوانند موضوع خلأ رهبری را با تهدید (دشمن خارجی) و ایجاد تردید (مزدور داخلی) ادامه دهند تا بتوانند به قول حاج قاسم، دو صدایی در خط مقدم نبرد ایجاد کنند که بدترین نوع خیانت است و به دشمن کوچه بدهند تا باز هم به آتش بس تن دهیم و با از بین بردن دستاوردهای نظامی ما، باز تجدید قوا کرده و در آینده ای نزدیک به ما ضربه وارد کنند...
⚠️اینجاست که اصرار داریم👇👇👇
انتخاب و اعلام رهبری زودتر انجام شود
و نه نوش دارو پس از مرگ سهراب در خصوص یکی از مهمترین تصمیمات رهبر که اعلام جنگ و صلح است!
✍محمدمهدی شاکری
🔴 طبق بند ۵ از اصل ۱۱۰ قانون اساسی،
«اعلام جنگ و صلح و بسیج نیروها» منحصرا از وظایف و اختیارات رهبری است و نه هیچ مرجع یا نهاد دیگری!
قطعا یکی از اهداف دشمن از ترور رهبری هم همین بوده که تصمیم در مورد جنگ و صلح را خودش با مزدوران و نفوذی های داخل ایران بر اساس شرایط بگیرد و نه رهبری جدید ایران...
👈آیا حرف مفت و وقاحت ترامپ از دخالت در انتخاب رهبری ایران از همان فضای ذهنی و طراحی شده شان حکایت ندارد؟!
👈راهکار: باید نفس دشمن را ببُریم و خیابانها را خلوت نکنیم و هر کس صحبت از توقف کرد در دهان او بزنیم، دوستان و سروران گرامی اگر همین امروز رهبر جدید اعلام نشود، منافقان داخلی و همانهایی که گرای ترور رهبر را دادند قطعا دل نیروهای نظامی را هم بزودی از ادامه نبرد با کوبیدن بر طبل توقف تهی خواهند کرد...
✍محمدمهدی شاکری
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩همه چیز را که نمیتواند سانسور کند بالاخره یکی هست که تصاویر اصابتها را ثبت و ضبط و بعدم پخش کند. اصابت موشک ایرانی به تلآویو، جایی که شهرک نشینان چارهای جز ماندن در خانهها ندارند و راهی برای فرار نیست...
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#نبرد_اخر
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ ادای احترام دانشجویان دانشگاه مکزیک به قربانیان مدرسه «شجره طیبه» میناب
▪️دانشجویان دانشگاه خودمختار ملی مکزیک به همراه فعالان و اعضای جامعه ایرانیان خارج از کشور، با برپایی محرابی در این دانشگاه یاد قربانیان مدرسه ابتدایی «شجره طیبه» در میناب را گرامی داشتند.
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#نبرد_اخر
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مسی، ترامپ را بهخاطر کشتن کودکان ایرانی تشویق کرد
🔹لیونل مسی بههمراه تیم اینتر میامی بامداد امروز در کاخ سفید میهمان ترامپ بود.
🔹در این جلسه رئیسجمهور آمریکا در بخشی از صحبتهایش دربارۀ حمله به ایران صحبت کرد که در عین ناباوری با تشویق مسی و هم تیمیهایش همراه شد.
🔹سایت Drop site نوشت: مسی درحالی که ترامپ دستاوردهای نظامی ایالات متحده در جنگ بیدلیل علیه ایران، از جمله بمبارانهایی که منجر به کشته شدن بیش از ۱۲۰۰ ایرانی و ۳۰۰ کودک شده را توصیف میکند، او را تشویق میکند.
🔹این اقدام مسی خود فروخته کاملا سیاسی و برخلاف قوانین فیفاست.
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#نبرد_اخر
@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
📃بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران بزرگ ، قرائت شده در؛
"اجتماع نه به آتش بس "
بسم الله الرحمن الرحیم
🔹امروز و پس از گذشت ۶ روز از جنگ جبهه حق علیه کل جبهه باطل،
🔹️پس از ترور بالاترین مقامات نظامی و امنیتیمان،
🔹️پس از آسیب دیدن تعداد کثیری از مقر ها و قرارگاه های راهبردیمان،
🔹️پس از آسیب دیدن هزاران نفر از هموطنان عزیزمان،
🔹️پس از شهادت صدها تن از کودکانمان
و پس از آنکه آمریکای حرامزاده و رژیم سفاک به خود اجازه تعرض به رهبری امت اسلامی را دادند و در حالی که هنوز پاسخ درخوری بر اساس دستور أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَيْنَ بِالْعَيْنِ برای بسیاری از موارد مذکور صادر نشده،
🔸زمزمه های تلخ و پر اشمئازی از آتشبس به گوش میرسد...
✍هان ای آقایان تصمیم گیر. از جان این ملت چه میخواهید؟
هان ای مسئولینی که میخواهید بیلیاقتی ها و بیکفایتی های خود در مدیریت عرصه جنگی که ماههاست آگاهانه خود را برای آن آماده میکنیم، با آتشبس بپوشانید، این ملت تا به کی باید از شما جماعت مصلحت اندیش خون دل ها بخورند و جور ندانم کاری ها و خوشبینیهای بیجای شما را بکشند.
🔹 هان ای خود عاقل پنداران، دست از سر امت داغداری که روزهاست شعار «یا لثارات» از زبانش نافتاده است بردارید و دست نیروهای مسلح را نبندید.
اصلا مگر نه که همین رهبر شهیدمان فرمود:
حتی اگر در حال شکست بودید به مبارزه ادامه دهید که پیروز خواهید شد؟
🔸«تا آن وقتی که میتوانید، مبارزه کنید،
وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید
تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که حتما شکست خواهید خورد، باز هم مبارزه کنید.
وقتی در آن لحظهای که یقین دارید حتماً شکست خواهید خورد، باز به تلاش و کوشش ادامه دادید آن وقت پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد.»
🔹بدانید و آگاه باشید، که اگر این آتشبس، بدون اصلاح نظام منطقه ای و در حالی که نزدیکترین و سفاک ترین پایگاه آمریکایی در فاصله کمتر از ۳۰۰۰ کیلومتری ما هنوز زیست میکند اعلام شود، با امت داغداری طرف هستید که حسابی که با رژیم باید صاف میشد را با شما تسویه خواهند کرد.
🔸بدانید و آگاه باشید که پس از این آتشبسی که بخواهد بدون اخراج آمریکا از منطقه، بدون رفع کامل تحریم ها به ازای اجازه عبور انرژی، بدون اعلان صلح یکپارچه یمن، غزه تهران، بدون دریافت غرامات کامل جنگ تحمیل شده از آمریکا و بدون حتی ضربه ای به ناوگان دریایی پر سر و صدای یزیدی اعلام شود، تاریخ بجای امثال شریح قاضی کندی و سلیمان صرد خزاعی از شما نام خواهد برد. شمایی که اگر در این موقف، تصمیمات اشتباهی ناشی از مصلحتاندیشیهایتان اتخاذ کنید ، دیری نیست که تمامی زحمات و خون دلهای امت علیابیطالب را نیست کنید...
🔹آقایان؛مگر نه ضایعه امروز امت و فقدان رهبر بزرگمان، حاصل بی هزینه بودن حملات و تعرضات پیشین حرامزادگان اپستینی است؟
اصلا مگرنه سید مقاومت گفت: ما هرگز بر تسلیم توافق نمیکنیم.
پس شما از چه کسی خط میگیرید؟ سیستم محاسباتی شما چه مؤلفه هایی دارد که نظام فکری ائمه انقلاب اسلامی ندارد؟!
🔻پس کلام آخر.
در صورت تصمیم گیری اشتباه شما،
مسئولیت همه سرخوردگی های امت حزب الله پس از این، دل شکسته مردم ایران از عدم جبران مافات، حالت نه جنگ نه صلح احتمالی برای فردای آتشبس بی هزینه و همه مخاطراتی که رهبر آینده جمهوری اسلامی ایران را تهدید میکند، همه و همه متوجه شما بوده و طرف حساب شما، مردم داغدیدهی انتقام خواه خواهند بود.
☑پس در تصمیماتتان دقت کرده و خط مشی امامین انقلاب را بجای مصلحت سنجی های عافیت طلبانه سرلوحه کارتان قرار دهید.
🚩«و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه»
#فتح_خیبر
#سید_علی_خامنه_ای
#رهبر_شهید
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
📣چهارمین نشست شورای رهبری؛
برنامهریزی برای تشکیل مجلس خبرگان رهبری و معرفی رهبر آینده
🔸دبیر شورای عالی امنیت ملی از آخرین وضع جنگ گزارش داد.
🔹️اعضای شورا با حمایت جدی از نیروهای مسلح در این نبرد، برای تقویت نیروهای مسلح تصمیمگیری کردند.
🔸برای تشکیل مجلس خبرگان رهبری و معرفی رهبر آینده برنامهریزی شد.
🔹️دولت مامور اجرای تصمیمهای شورای رهبری برای تامین نیازهای اساسی کشور به ویژه کالاهای اساسی و دارو شد.
#فتح_خیبر
#سید_علی_خامنه_ای
#رهبر_شهید
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 چه کسی گفته ترامپ طرحی برای خروج از جنگ ندارد؟؟!!! اتفاقا دارد و طرح او فرمول بسیار ساده ای هم دار
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی:
👈مردم از ما به عنوان نیروهای مسلح درخواست دارند انتقام بگیریم و ما چارهای جز انتقام گرفتن از دشمن نداریم...
🔴آقای عراقچی: توقف در برابر توقف!
🤔نیروهای نظامی ما دارند کارشان را به نحو احسن انجام میدهند اما اختیار تصمیم سیاسی ندارند که ای کاش در این مورد خاص و در این برهه داشتند...
سیاسیون مسئول فعلی هم که وضعشان معلوم است...
تکلیف ما امروز کنار زدن فوری هر فردی است که حرفی از توقف جنگ بزند!
زمان فعلی برشی حساس از سرنوشت سازترین مقطع تاریخ ایران است...
مرررررگ بر سازشگررررر
حملات ایران علیه پایگاههای آمریکایی و صهیونیستی حق مشروع دفاعی است
🔻مشاور شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تأکید کرد که حملات جمهوری اسلامی ایران علیه پایگاههای نظامی و مراکز اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، بخشی از حق مشروع دفاع از خود در برابر تجاوزات آنها است و هر مسلمان آزادیخواه در جهان حق شادمانی از این اقدامات را دارد.
🔻محمد طاهر انعم تصریح کرد که چنین اقداماتی حق مسلم هر مسلمان را برای حمایت از برادران خود در برابر تجاوزگرانی که غیرنظامیان را میکشند، تضمین میکند.
🔻وی اعلام کرد که عملیات ایران علیه نیروها و تأسیسات نظامی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، بخشی از «معادله وجودی و دفاعی» میان مسلمانان و دشمن است.
🇾🇪یمنالاسلام🇾🇪
#فتح_خیبر
#سید_علی_خامنه_ای
#رهبر_شهید
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/