eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️نرخ اصابت موشک‌های ایران به ۱۰۰٪ رسید ▪️در موج بیست و چهارم حملات موشکی کشور به اراضی اشغالی و مواضع دشمن، سه موشک قدر، عماد و خیبر پس از شلیک از ایران با موفقیت از آسمان بی‌دفاع اسرائیل عبور کرد و به نقاط هدف اصابت کرد. 🔴در موج ۲۴، ناوگان موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بار دیگر ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن را مورد اصابت کوروزهای ساحل به دریا قرار داد، 🆔️@J.RAZMAA              @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
بسمه تعالی ⭕دفعه اول در ، هسته‌ای را دادیم.دفعه بعد، حاج قاسم را دادیم.دفعه بعد، فرماندهان سپاه را در سوریه و لبنان دادیم.دفعه بعد، سیدحسن و مقاومت را دادیم.دفعه بعد که رفتیم مذاکره، جنگ دوازده روزه شد و فرماندهان، دانشمندان و بسیاری از مردم را دادیم.دفعه آخر رفتیم مذاکره، فرمانده کل قوا، رهبر و مرجع تقلیدمان را دادیم. ⭕باز پالس مذاکره و ذلت می‌آید . حتما این بار میخواهند عزت و استقلال را بدهند و کشور را تجزیه کنند تا مأموریت‌شان کامل شود. ✅باید بگوییم این مردم دیگر ذلت نمی‌پذیرند و اگر لازم باشد کفن می‌پوشند. ✍ حجت الاسلام طاهری آکردی 🔺ننگ و نفرین بر آنان که در پای میز مذاکره ، جز حماقت خیانت بار به این مردم کار دیگری نکردند . 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari 🆔️@J.RAZMAA                                 @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از  صالح راد
زمان: حجم: 4.6M
بسمه تعالی 🔻 تحلیل سیاسی مهندس هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان در رابطه با اظهار نظر اخیر وزیر خارجه آمریکا و تماسهای ایشان با وزاری خارجه بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس. ۱۶ اسفند ۱۴۰۴
بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم صل علی محمّد وآل محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و اهلک اعدائهم السلام علیک یا بقیه الله . سلام‌ صبح بخیر.. دومین روز چله دعای عهد 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷💚💚💚💚💚💚💚💚💚
⚫️ سخنگوی دولت در سیمای جمهوری‌اسلامی ایران گفته است که جناب محقق‌داماد، نامه‌ای به پاپ نوشته و از وی خواسته که مسیر صلح را برای ما بگشاید چرا چون دین مسیحیت دین صلح است‼️ ⁉️چند سؤال؛ آقای محقق‌داماد چه کاره است که برای پاپ نامه می‌نویسد؟ چرا باید از تریبون رسمی دولت یک شخص غیر مسئول را پروموت کنید ؟؟ صلح در حقیقت تله تسلیم است ؟ مگر ما با شیاطین امریکایی‌صهیونیستی و قاتلین سفاکِ ولی و قائدمان بنای صلح داریم؟ چرا هنوز نمی‌فهمید ( اگر نفهمی باشه و خیانت نباشه ) که هزینه صلح و عقب نشینی غیر تاکتیکی بالاتر از دفاع است؟ با این حرفهای از دنائت برخاسته، می‌خواهید ما را دق‌کُش کنید یا به خیال خامتان بی‌صاحب شده‌ایم و می‌توانید بر شرافت ما بتازید؟ ◼️ سخت در اشتباهید؛ 🔻ما دیگر منتظر نمی‌شویم که ذر مقابل خیانت شما سکوت کنیم. 🚩🇮🇷 مطالبه گران ... @motalebegaraniran
✅تحلیل میدانی از شرایط فعلی : ✍نویسنده : آقای مشرف به شرایط😉 عزیزان ؛ اصولش این بود که اول اطراف خودمون رو از رادار و شنود و نیروهای آمریکایی خالی کنیم؛ بعد بطور کامل تمرکزمون روی اسرائیل باشه. الان ما تو مرحله آخر از قدم اول هستیم ؛ این اتفاقات مرحله اول که تمام شد و تا مرحله توقف تولید حامل های انرژی کشورک های عربی پیش رفت و تنگه هرمز کنترل شد و نیروهای آمریکایی از کل کشورهای اطراف خالی شدند ؛ همچنین رادارها، شنوند و سیستم های پدافندی در اطراف ما کور شد. گام دوم عملیات و عملیات اصلی ما شروع خواهد شد. در این‌ مرحله ممکنه آمریکا از طریق درخواست آتش بس کنه (با اینکه غرروش رو حفظ کنه و نوای پیروزی بزنه) ولی اگر از این مرحله اول عبور کنیم. همین بمباران و حضور جنگنده خیلی کاهش خواهد یافت و علت اون شلیک های چند ده تایی پهپاد و موشک های کروز از سمت ایران و عراق و لبنان به سمت اسراییل هست. در این گام دوم به احتمال خیلی زیاد که از دست کشورک های عربی خارج شدیم؛ یمن وارد جنگ خواهد شد. در اواسط گام دوم ؛ با شلیک های دسته های چند ده و حتی چند صدتایی پهپادی و موشک کروز از ایران، عراق، لبنان و یمن ؛ نیروی هوایی یهود و آمریکا و احتمال زیاد انگلیس ؛ بجای بمباران ایران فقط تمرکزشون روی حفاظت از آسمان اسرائیل خواهد بود. اونوقت موج های موشک های بالستیک از ایران و یمن و عراق راهی اسرائیل خواهد شد. اگر ما به این گام دوم برسیم ؛ نهایت روزهایی که اسرائیل بتونه با ما بجنگه ، ۲ هفته خواهد بود. پس از اون ، ویرانی هایی رخ خواهد داد که اسرائیل در تاریخ جعلی خودش اون رو ندیده است. تمام هدف و تلاش آمریکا و اسرائیل؛ جلوگیری از اتمام گام اول محور مقاومت هست. چندین بار هم گفتم ؛ ۳ نقطه اساس پیروزی ما هست ؛ ۱. مردم در خیابان ۲. جغرافیا ایران ۳. زمان طرف مقابل هیچکدوم از اینها رو علاوه بر اینکه‌ نداره؛ حتی عقبگرد هم داره. امیدوارم امیدوارم صدای شیطان از گلوی هیچ کسی در هر مقامی بیرون نیاد مبنی بر اینکه "آتش بس" رخ بده ؛ چون اگر آتش بس رخ بده ، بدون شک میگم که تابستان بعد هم جنگ خواهیم داد و اینبار با شهادت رهبر جدید که انتخاب شدند. این جنگ ، جنگ موجودیت ما هست ؛ اونقدر باید مقاومت کنیم و رها نکنیم که این مبارزه ادامه داشته باشه تا جایی که اسرائیل به حدی ضعیف بشه که در مقابل خواسته های حزب الله هم کوتاه بیاد. وظیفه‌ ما چیه؟ مقاومت کی این وظیفه رو به ما داده؟ رهبر شهید وعده بعدش چی بود؟ رسیدن به قله قله چیه؟ اگر مقاومت باشه، ظهور پس بسم الله پا می‌جنگیم چون اگر نجنگیم نمیتونیم در این منطقه زندگی کنیم